Skal du ha flere barn?

Vil egentlig ha 1 til. Sånn lillegutt ikke må være enebarn :) men siden jeg nesten døde i denne fødselen, så syns vi det er litt skummelt og.
Huff :( men jeg vet det at du garantert ville fått bedre oppfølging om du blir gravid. godt mulig at de starter fødselen tidligere også! Gjerne keisersnitt

Huff :( men jeg vet det at du garantert ville fått bedre oppfølging om du blir gravid. godt mulig at de starter fødselen tidligere også! Gjerne keisersnitt

Ja. Har allerede fått beskjed om at dei vil være mer på vakt ved neste fødsel. Kjenner litt på det selv og, men mannen sliter mest med frykten. Jeg har jo bare blitt forklart i ettertid hvor alvorlig det var (ble lagt i narkose). Var jo han som måtte vente i ca 6 timer i uvisshet og ble tatt inn til meg for å ta et farvel sånn i tilfelle.

Fødte dagen før termin, ble satt i gang dagen før der igjen. Problemet var at livmoren ikke trakk seg sammen etterpå. Så jeg mistet 3,5 liter blod. Og sånn jeg forstod så kan det skje uansett om du føder før/etter termin og ved keisersnitt. Var nok bare veldig uheldig og det trengte ikke skje neste gang heller. Men dei ville ta tegn til det, og sette igang med tiltak raskere viss det skjer igjen.

Ja. Har allerede fått beskjed om at dei vil være mer på vakt ved neste fødsel. Kjenner litt på det selv og, men mannen sliter mest med frykten. Jeg har jo bare blitt forklart i ettertid hvor alvorlig det var (ble lagt i narkose). Var jo han som måtte vente i ca 6 timer i uvisshet og ble tatt inn til meg for å ta et farvel sånn i tilfelle.

Fødte dagen før termin, ble satt i gang dagen før der igjen. Problemet var at livmoren ikke trakk seg sammen etterpå. Så jeg mistet 3,5 liter blod. Og sånn jeg forstod så kan det skje uansett om du føder før/etter termin og ved keisersnitt. Var nok bare veldig uheldig og det trengte ikke skje neste gang heller. Men dei ville ta tegn til det, og sette igang med tiltak raskere viss det skjer igjen.
Kan skjønne han er bekymret også. Ende opp som alene 2 barnsfar er jo ikke noe man ønsker. Dere får ta tiden og eventuelt går det jo å adoptere?

Kan skjønne han er bekymret også. Ende opp som alene 2 barnsfar er jo ikke noe man ønsker. Dere får ta tiden og eventuelt går det jo å adoptere?

Småen er bare 6,5 mnd. Så ingen hast enda. Men søsteren hans maste for noen dager siden om når vi skulle ha neste. Så vi snakket nettopp litt om det. Men vi fant ut at jeg vertfall skulle kjøpe mer p-piller i første omgang :-P så får vi se etterhvert :-)

Småen er bare 6,5 mnd. Så ingen hast enda. Men søsteren hans maste for noen dager siden om når vi skulle ha neste. Så vi snakket nettopp litt om det. Men vi fant ut at jeg vertfall skulle kjøpe mer p-piller i første omgang :p så får vi se etterhvert :)
Greit valg :) ingen skal bestemme hvilken tidspunkt som er best for dere. Men vet søsteren hans hvor ille det var sist?

Greit valg :) ingen skal bestemme hvilken tidspunkt som er best for dere. Men vet søsteren hans hvor ille det var sist?

Ja. Hun vet alt. Han snakket mye med henne på tlf mens det var usikkert for meg. Og jeg og har snakket med henne om det etterpå (vi er gamle arbeidskollegaer også, så vi har god kontakt). Gikk jo over 1 mnd før jeg begynnte å komme rimelig til hektene igjen og dei var på besøk før det. Så hun såg at jeg var ikke helt meg selv i formen.

Men han er eneste bror hennes og første barn her, så er nok bare at hu har lysst å bli mer tante :-) hu mener det bare godt :-P men om hun vet hvor mye det har satt skrekken i han i ettertid, det vet jeg ikke.

Det blir nok 1 til etterhvert med tiden. For vet at han har veldig lysst på 1 til unge :-)Men akkurat per her og nå litt for nært det som skjedde sist :-)

Back
Topp