Skal du ha flere barn?

Bkno2705272

Flørter med forumet
Jeg har to stk nå og føler virkelig det holder nå! Syns det var utrolig slitsomt å være gravid med en 2 åring løpende rundt mens jeg kastet opp på do i 4 mnd... I tillegg fikk jeg en nydelig jente som hadde masse reflux problemer. Så det har vært slitsomt. Mannen ønsker seg tre :p noe jeg virkelig kjenner på meg at jeg ikke orker...

Hos oss er det motsatt. Mannen er fornøyd med de to vi har mens jeg gjerne vil ha en til. Men det er ikke aktuelt for noen av oss enda, så vi har blitt enige om at vi ikke tar den diskusjonen før det er nødvendig. Det vil si om 4-5 år. Innen den tid kan mye skje.

Vi ønsker oss flere barn :-)
Jeg kunne gjerne tenkt meg 4-5, men vi får se. Tror ikke mannen er helt enig :-P

Er veldig usikker begge 2. Jeg har hatt fødselsdeprisjoner med begge 2. Fikk jo mye bedre med nr 2 siden jeg ble liggende på sykehuset under medisinering og oppfølging i en uke erter fødsel.
Og det er travelt med 2 stk! Vi har ikke 4 soverom og flytte skal vi ikke siden det er et hus som min far og mor har bygd sammen.

Men på en Annen måte vil jeg oppleve en ny ultralyd, første steg, første ord og all den gleden et barn gir!

Mannen begynner og komme opp i årene og vil bli ferdig før han er 40. Jeg vil ikke ha 3 tette men en attpåklatt nettopp som pappaen er. Så er mye frem og tilbake :)

Dette var vår første så ønsker en til. Håper vi får det! :)

Ja, jeg vil... Men det er ganske travelt nå så mannen tviler veldig på om han vil ha flere enn de to vi har nå... :/

Vi har en. Er fornøyde med det og vil ikke ha flere.
Jeg hadde et veldig tøft svangerskap, med mye migrene og bekkenløsning (måtte bruke krykker på slutten), i tillegg til en svært komplisert fødsel som førte til totalruptur grad 4 og store blødninger. Jeg holdt på å stryke med på et tidspunkt pga sykehusfeil. Så nei tanken på å gå igjennom noe liknende en gang til frister ikke veldig mye.

Vi har en. Er fornøyde med det og vil ikke ha flere.
Jeg hadde et veldig tøft svangerskap, med mye migrene og bekkenløsning (måtte bruke krykker på slutten), i tillegg til en svært komplisert fødsel som førte til totalruptur grad 4 og store blødninger. Jeg holdt på å stryke med på et tidspunkt pga sykehusfeil. Så nei tanken på å gå igjennom noe liknende en gang til frister ikke veldig mye.
Uffda, hørtes ikke no særlig ut :( !! Men hvordan går det nå i forhold til totalruptur nå? Skjønner veldig godt at du ikke vil ha flere!

Jeg har fått de tre barna jeg ønsket meg veldig surrealistisk å kalle seg trebarnsmor når jeg enda har mange barnløse venner. Fikk to i slengen første gang da. Mannen er mer enn ferdig,og jeg burde være det, meeeen vi får se. Jeg er bare tretti enda.

Uffda, hørtes ikke no særlig ut :( !! Men hvordan går det nå i forhold til totalruptur nå? Skjønner veldig godt at du ikke vil ha flere!
Nei, det er ikke noe jeg unner noen å gå igjennom. Det var heldigvis en gastrokirurg på jobb den dagen jeg fødte, så jeg ble operert av han, og det ser ut til å gå seg til ganske bra. Var mye smerter og ubehag de første 4-5 månedene, men det går mye bedre nå. Fortsatt litt opptrening av bekkenbunnsmuskulaturen som gjenstår, men ikke værre enn at jeg kan leve som normalt.

Nei, det er ikke noe jeg unner noen å gå igjennom. Det var heldigvis en gastrokirurg på jobb den dagen jeg fødte, så jeg ble operert av han, og det ser ut til å gå seg til ganske bra. Var mye smerter og ubehag de første 4-5 månedene, men det går mye bedre nå. Fortsatt litt opptrening av bekkenbunnsmuskulaturen som gjenstår, men ikke værre enn at jeg kan leve som normalt.
Så fantastisk! Sånne historier bør man høre mer av syns jeg! Veldig mye fokus på når det ikke gjør det. Jeg var veldig redd for akkurat dette da jeg var gravid.... Så fint med sånne historier!!! Lykke til videre!

Det holder med de tre vi har, men samtidig er litt rart å tenke på at jeg aldri mer skal ha en deilig, liten nyfødt baby i armene. Eller å gå gravid. Litt vemodig er det.

Vinner vi i Lotto kan vi prøve på en til :)

Vi sier oss veldig fornøyde med de 2 barna vi har :) Litt vemodig å aldri skulle oppleve å gå gravid igjen, men samtidig synes jeg det er travelt med to!

Vi har 2 og er fornøyd med det etter tøff første fødsel og fødselskader. Det er også travelt nok med disse to:rolleyes: Mannen kunne tenkt seg en til:binkybaby

Vi har 3 og føler absolutt vi har nok å gjøre nå, eldste er bare 4 år:)

Jeg har gått fram og tilbake, men tror jeg har lyst på én til. Må bare få mannen med på det...

Vil egentlig ha 1 til. Sånn lillegutt ikke må være enebarn :-) men siden jeg nesten døde i denne fødselen, så syns vi det er litt skummelt og.

Back
Topp