Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har også ekstra oppfølging, og føler liksom det blir litt mye å både gå til lege, jordmor OG sykehuset.. Får jo ikke gjort noe annet enn å springer rundt på kontrollerBegge deler. Har ekstra oppfølging, men føler bare ultralyd kan hjelpe oss. Men vil jo sjekke blodprosent og blodtrykk jevnlig.
Slik jeg har forstått det så bestiller du time til jordmor på samme måten som du bestiller time hos legen?
Min fastlege sa at det var lurt å gå ca annenhver gang til fastlege jordmor, eventuelt å gå regelmessig til jordmor og komme en gang i blant til han. Han henviste meg til helsestasjonen og ba meg ta kontakt der, det gjorde jeg og fikk time av en kjempehyggelig jordmor. Så ta bare kontakt med din lokale helsestasjonJeg har vært på førstegangskontroll hos fastlegen for endel uker siden, har siden vært på en og snart to private UL, men jeg skjønner ikke helt hvem/hvor/hvordan jeg blir henvist til en eventuell jordmor isteden? Er det noe legen gjør eller må jeg melde fra noe sted selv? Legen søkte om fødeplass på ønsket sykehus og samtidig også OUL uke 18, fikk brev om innvilget plass og innkalling til OUL og en hel haug med papirer på diverse blodprøver etc. Stod ingenting om jordmor/gyn noe sted der? Blir man innkalt eller må man si ifra selv? Har foreløpig ikke noe behov for mer enn de UL som hittil er enten overstått eller bestilt for å sjekke at alt er bra