Skal du gå til lege, jordmor eller begge deler?

Blir sikkert litt begge deler her, greit å gå gjennom lege når det hjelder "helseproblemer" men mer betryggende å gå til Jordmor vist det er noe man lurer på ang graviditeten (siden de kan mer) :)
 
Begge deler. Er rhesus minus, så må vel ta noen ekstra blodprøver nå som sist. Det må legenkontoret gjøre
 
Hadde i utgangspunktet tenkt kun jordmor, men det er visst et fast opplegg her med når man er til lege og når man er til jordmor. Så da blir det vel begge deler:) Jeg er også rhesus minus, så da er det jo uansett greit å ha kontroll hos lege de gangene jeg må ta ekstra blodprøver.
 
Begge deler. Har ekstra oppfølging, men føler bare ultralyd kan hjelpe oss. Men vil jo sjekke blodprosent og blodtrykk jevnlig.
 
Begge deler. Jeg er veldig fornøyd med legen min, og føler vi har en god relasjon. Derfor ønsker jeg at hun også følger med opp :)
 
Brukte kun lege forrige gang, mye pga liten kapasitet på helsestasjonen. Legen min er flink så det fungerte bra. Denne gang blir det kun jordmor da vi har flyttet, samt jeg har hørt så mye bra om der her ute :)
 
Jordmor. Er så heldig at hun er plassert på legekontoret jeg hører til, så får tatt blodprøver og sånt der. Hun jobber egentlig som fødselsjordmor på sykehuset, men tilbyr gratis svangerskapsoppfølging fordi hun synes det kommunale tilbudet er lite fleksibelt. I forrige svangerskap kunne jeg bare sende henne en sms, så fikk jeg komme innom og høre hjertelyd om jeg var bekymret. Hadde en SA før forrige svangerskap, så var veldig engstelig i starten. Er noe helt annet nå, deilig å slappe av og bare ta det som det kommer :)