Skal du gå fødselsforberedende kurs?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Nei, e tredjemann og nok et ks ;)

JEg må se det litt an underveis tror jeg :) For meg føles det litt tidlig å begynne å planlegge og tenke på det helt enda. Kanskje jeg føler jeg har full kontroll når jeg er kommet så langt :)

Nei, klarte meg fint uten sist også :)

Nei jeg har allerede født en gang før så ser ikke behov for det. Så heller ikke behov sist gang.. Fikk god veiledning av jm underveis i fødselen.

Hadde ikke første gang så tror ikke jeg går denne gangen heller.

Var med nr1, menst for samboeren sin del, siden han ikke akkurat er så veldig glad i sykehus. Men det var mye bra info og en fikk titte litt rundt på avdelingen og teste lystgassen, hihi.

Tredjemann og har vært gjennom både vaginal og KS, så tror jeg kan det meste :-P

Venter nr 3 så jeg vet hva jeg forventer... ☺ var ikke de to første gangene heller..

Jeg skal. Dette er førstemann, og jeg vil ha all den informasjonen jeg kan få.

Nei, gjorde det ikke forrige gang og kommer ikke til å gjøre det nå heller. Er veldig glad for at jeg takket nei sist faktisk. Ser ingen grunn til å øve på noe man ikke har noen som helst kontroll over, eller se bilder og høre andres fødselshistorier.

Er litt usikker.. Føler vel ikkje at eg trenger det siden eg har et barn fra før. Men siden det er første gang for samboer, så muligens at vi henger oss på et slikt kurs:)Kan være greit at han får en bedre forståelse for hvordan det vil/kan forgå:D

En bruker å gå på slutten av graviditeten. Vi var i uke 30ognoe :) Var veldig nyttig for vår del siden samboeren har litt sykehusskrekk og jeg vil ha så mye info som mulig :) Nå endte det i KS pga seteleie for oss da, men var i grunn nyttig å ha det med seg likevel :) Denne gangen trenger vi ikke!

Back
Topp