Vet du når den skal sendes enda? Og når begynner dere filmingen?Ja blir kjempespennende og litt skummelt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet du når den skal sendes enda? Og når begynner dere filmingen?Ja blir kjempespennende og litt skummelt
Hadde ikke du søkt da? Skjønner deg godt egentlig, men for ett minne daJeg vet ikke om jeg tør. Er så sjenert. Men mannen min er meget interessert i at vi skal bli med.
Jeg har ikke meldt meg på, men jeg har sendt en melding og bedt om informasjon. Fikk en mailadresse jeg kunne sende til, men føler jeg fikk litt lite informasjon når jeg bad om det med en gang... Kombinert med min sjenerthet så vet jeg ikke om jeg tør. Men jeg skal ta kontakt med dem og høre mer.Hadde ikke du søkt da? Skjønner deg godt egentlig, men for ett minne da
Åjaaa det var sånn det var kanskje bare mannen din skulle ordnet opp siden han vil mest så kan du bare følge medJeg har ikke meldt meg på, men jeg har sendt en melding og bedt om informasjon. Fikk en mailadresse jeg kunne sende til, men føler jeg fikk litt lite informasjon når jeg bad om det med en gang... Kombinert med min sjenerthet så vet jeg ikke om jeg tør. Men jeg skal ta kontakt med dem og høre mer.
Ja, kanskje det. Det hadde jo vært utrolig gøy, og veldig ulikt meg, å være med på noe sånt. Man lever bare en gang også, har jeg hørt...Åjaaa det var sånn det var kanskje bare mannen din skulle ordnet opp siden han vil mest så kan du bare følge med
Ja, kanskje det. Det hadde jo vært utrolig gøy, og veldig ulikt meg, å være med på noe sånt. Man lever bare en gang også, har jeg hørt...
Vi får se... Men jeg sier ifra dersom jeg skal.Du får sjå gjennom alt av materiale, du kan beholda alt og du kan nekte dei å vise det når alt er ferdig.
Hadde det vore Drammen sjukehus, hadde eg glatt søkt. Proff team som filmar fødselen! Ja takk Også kan du alltids seia nei i ettertid
YOLOJa, kanskje det. Det hadde jo vært utrolig gøy, og veldig ulikt meg, å være med på noe sånt. Man lever bare en gang også, har jeg hørt...
Tøft!YOLO indeed. Har meldt meg på.
Hovedinnlegget er oppdatert
Kanskje de gidder å fly deg over i helikopter hvis du spør pentSynd det berre er A-Hus... Hadde ellers søkt
Kanskje de gidder å fly deg over i helikopter hvis du spør pent
Noen som vet når den skal sendes?