Skal du føde på Ahus? ITV søker vordende foreldre til dokumentar

Har sendt mld så får vi se hva jeg bestemmer mg for ;)

Jeg vet ikke om jeg tør. Er så sjenert. :P Men mannen min er meget interessert i at vi skal bli med. :P

Jeg vet ikke om jeg tør. Er så sjenert. :P Men mannen min er meget interessert i at vi skal bli med. :P
Hadde ikke du søkt da? Skjønner deg godt egentlig, men for ett minne da :P

Hadde ikke du søkt da? Skjønner deg godt egentlig, men for ett minne da :P
Jeg har ikke meldt meg på, men jeg har sendt en melding og bedt om informasjon. Fikk en mailadresse jeg kunne sende til, men føler jeg fikk litt lite informasjon når jeg bad om det med en gang... Kombinert med min sjenerthet så vet jeg ikke om jeg tør. Men jeg skal ta kontakt med dem og høre mer. :)

Jeg har ikke meldt meg på, men jeg har sendt en melding og bedt om informasjon. Fikk en mailadresse jeg kunne sende til, men føler jeg fikk litt lite informasjon når jeg bad om det med en gang... Kombinert med min sjenerthet så vet jeg ikke om jeg tør. Men jeg skal ta kontakt med dem og høre mer. :)
Åjaaa det var sånn det var :) kanskje bare mannen din skulle ordnet opp siden han vil mest :D så kan du bare følge med :P

Åjaaa det var sånn det var :) kanskje bare mannen din skulle ordnet opp siden han vil mest :D så kan du bare følge med :P
Ja, kanskje det. :) Det hadde jo vært utrolig gøy, og veldig ulikt meg, å være med på noe sånt. Man lever bare en gang også, har jeg hørt... ;)

Ja, kanskje det. :) Det hadde jo vært utrolig gøy, og veldig ulikt meg, å være med på noe sånt. Man lever bare en gang også, har jeg hørt... ;)

Du får sjå gjennom alt av materiale, du kan beholda alt og du kan nekte dei å vise det når alt er ferdig.
Hadde det vore Drammen sjukehus, hadde eg glatt søkt. Proff team som filmar fødselen! Ja takk :D Også kan du alltids seia nei i ettertid :)

Du får sjå gjennom alt av materiale, du kan beholda alt og du kan nekte dei å vise det når alt er ferdig.
Hadde det vore Drammen sjukehus, hadde eg glatt søkt. Proff team som filmar fødselen! Ja takk :D Også kan du alltids seia nei i ettertid :)
Vi får se... Men jeg sier ifra dersom jeg skal. :)

YOLO ;) :P

Jeg er veldig blyg av meg sånn, men skal ærlig innrømme at d hadde vært greit å hatt mye av svangerskapet dokumentert... Inn og ut av sjukehus 1 og sjukehus 2, målinger her og der.. Avvik hjertelyd... Morkaka foran... Rhesus minus... Dette er ting jeg ikke ante noen ting om at jeg måtte forholde meg til... Syns dere er tøFfe dere som melder dere på :-) tommelen opp, og jeg gleder meg til å følge dere:-) Husk at det er denne sjangsen dere får til dette :-P

Noen som vet når den skal sendes? :)

Det skal sendes i løpet av året, men usikkert når enda da man ikke er ferdig med produksjon enda ;)
Er i hvert fall det jeg har fått til svar når jeg har spurt ;)

Back
Topp