Skal du føde på Ahus? ITV søker vordende foreldre til dokumentar

Fødeavdelingen, TVNorge/FEM

Andre møte med forumet
Denne våren lager ITV Studios en TV-dokumentarserie i samarbeid med fødeavdelingen på Ahus. I serien følger vi gravide kvinner gjennom fødselen, og skildrer den viktige jobben jordmødre gjør for å sikre at nytt liv kommer trygt til verden. En fødsel er en milepæl i livet - enten det er første eller femte gang.

Skal du føde på Ahus i vår? Da ønsker vi å komme i kontakt med deg!

ITV Studios har lang erfaring i samarbeid med helsevesenet, senest med programmet På liv og død, som vises på TVNorge.

Alle som er med, får se innslaget før de bestemmer om det skal bli med i serien. Deltakere vil også få det ferdigredigerte innslaget som et minne for livet. Serien skal gå på TVNorge/FEM. Vil du vite mer om prosjektet? Skriv gjerne til oss her, eller ta kontakt med Hanna Marie Knudsen på tlf: 900 41 293

Last edited:
Så artig, noen her som tør?;) er så fint å se forskjellige folks fødselsopplevelser:)

Filma fødselen min? Eg har planar om å filma denna gongen, ikkje direkte inn i glufsa, men sjølve rommet.
Hugsar at det er perioder frå forrige som ikkje er tilstede eller som ikkje er i samsvar med gubben sin oppfatning. Hadde vore greitt å kunne sett tilbake på det.

Men, om eg vil at heile Norge skal få mulighet til å sjå? Hmmm...

Edit: ser at eg ikkje behøver å tenke på det. Av ein merkeleg årsak fekk eg ikkje med meg Ahus :p

Filma fødselen min? Eg har planar om å filma denna gongen, ikkje direkte inn i glufsa, men sjølve rommet.
Hugsar at det er perioder frå forrige som ikkje er tilstede eller som ikkje er i samsvar med gubben sin oppfatning. Hadde vore greitt å kunne sett tilbake på det.

Men, om eg vil at heile Norge skal få mulighet til å sjå? Hmmm...

Edit: ser at eg ikkje behøver å tenke på det. Av ein merkeleg årsak fekk eg ikkje med meg Ahus :p
Glufsa hahaha :D :D

Det kunne vært spennende, men jeg vet ikke om jeg tør å være med. Jeg skal spørre mannen om hva han tenker. :)

Har du barn i magen?

Denne våren spiller ITV Studios og TVNorge/FEM inn dokumentarserien ”Fødeavdelingen" på Ahus. Serien vil skildre livet på fødeavdelingen; helsearbeidernes hverdag og hvordan det er når nytt liv kommer til verden.

Så vi ønsker å komme i kontakt med deg som har barn i magen og skal føde i løpet av vinteren/våren 2015 på Ahus.
Hvis du synes det høres spennende ut og kunne tenke deg å få din fødsel dokumentert?

Ta kontakt for en uforpliktende samtale. Send en pm eller en mail til: Nicolai.rodsten@itv.com

Hvem kontakter man om manner interesrt ?

Hadde det vert på SUS også så hadde jeg jammen meldt min interesse :)

Back
Topp