Tror me skal vite. Kunne jo kanskje vært gøy å ikke vite da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg ville ikkje vite første gang, og er så glad for det! Var veldig spennende og utrulig kjekt under fødselen når babyen kom ut og vi fikk vite at det var jente Men denne gangen skal vi få vite det, så har vi prøvd begge delerNoen som har gjort begge deler?
Er veldig usikker denne gang. Siste mulighet til å ikke vite før fødsel, men spørs om jeg klarer la vær
Jeg visste forrige gang, men denne gang vil jeg ikke vite Hadde du følelse på noe når du ikke visste?Eg ville ikkje vite første gang, og er så glad for det! Var veldig spennende og utrulig kjekt under fødselen når babyen kom ut og vi fikk vite at det var jente Men denne gangen skal vi få vite det, så har vi prøvd begge deler
Jeg har egentlig tenkt at vi skal vite, og vi skal vite så tidlig som mulig! Men nå har jeg lest noen av svarene her. Ble plutselig litt i tvil. Det må jo være utrolig spesielt og fantastisk spennende med å finne ut når babyen endelig er født Men aner ikke om jeg klarer vente. Og om mannen er enig, det tviler jeg på!
Jeg visste ikke kjønn med førstemann, men visste det med lillebror. Jeg syns personlig det var lettest med nr 1. Da kjøpte vi uansett dyrt utstyr osv i nøytrale farger siden vi visste vi ville ha flere barn. Og jeg tenkte som så at vi kommer til å få masse klær og tilbehør i "riktig" farge uansett. Synes dog det var mer praktisk og viktig å vite med barn nr 2,og nå med nr 3 for å vite om jeg kan bruke noe av samme ting og klær som jeg har tatt vare på. Synes også det var/er fint å kunne fortelle til kommende storesøsken hva som er i magenNoen som har gjort begge deler?
Er veldig usikker denne gang. Siste mulighet til å ikke vite før fødsel, men spørs om jeg klarer la vær
Nei eg ante ikkje kva som var i magen!Jeg visste forrige gang, men denne gang vil jeg ikke vite Hadde du følelse på noe når du ikke visste?
Jeg var ikke i tvil om at det var jente da jeg bikket 12 uker, fikk bekreftet at det var jente i uke 14 Før uke 12 var jeg overbevist om at jeg skulle bli guttemammaNei eg ante ikkje kva som var i magen!
Kva med deg?
Så morro at du hadde rett!Jeg var ikke i tvil om at det var jente da jeg bikket 12 uker, fikk bekreftet at det var jente i uke 14 Før uke 12 var jeg overbevist om at jeg skulle bli guttemamma