Skal du/dere få vite kjønnet på UL?

Tror me skal vite. Kunne jo kanskje vært gøy å ikke vite da

Jeg har egentlig tenkt at vi skal vite, og vi skal vite så tidlig som mulig! Men nå har jeg lest noen av svarene her. Ble plutselig litt i tvil. Det må jo være utrolig spesielt og fantastisk spennende med å finne ut når babyen endelig er født :Heartred Men aner ikke om jeg klarer vente. Og om mannen er enig, det tviler jeg på!

Har visst de tre andre gangene og tror nokk ikke jeg hadde greid å la være å vite denne gangen heller:happy: mannen vil også vite, så med mindre de ikke ser, så vil vi nokk vite:) men forstår godt at noen vil vente, sikkert veldig spesielt! Men jeg er litt kontrollfreak og trenger å vite om det er mulig:hilarious:

Jeg skal ihvertfall vite! Hvis det blir gutt har jeg så og si ingenting!
Har tee jenter fra før :dummy1::dummy1::dummy1:

Altfor nysgjerrig!! Vil gjerne vite så raskt som mulig!

Ja :) Vil vite det raskest mulig. Da går det an å begynne å tenke på navn :)

Noen som har gjort begge deler? :)
Er veldig usikker denne gang. Siste mulighet til å ikke vite før fødsel, men spørs om jeg klarer la vær:playful:
Eg ville ikkje vite første gang, og er så glad for det! Var veldig spennende og utrulig kjekt under fødselen når babyen kom ut og vi fikk vite at det var jente :p Men denne gangen skal vi få vite det, så har vi prøvd begge deler :finger:

Eg ville ikkje vite første gang, og er så glad for det! Var veldig spennende og utrulig kjekt under fødselen når babyen kom ut og vi fikk vite at det var jente :p Men denne gangen skal vi få vite det, så har vi prøvd begge deler :finger:
Jeg visste forrige gang, men denne gang vil jeg ikke vite :D Hadde du følelse på noe når du ikke visste?

Jeg har egentlig tenkt at vi skal vite, og vi skal vite så tidlig som mulig! Men nå har jeg lest noen av svarene her. Ble plutselig litt i tvil. Det må jo være utrolig spesielt og fantastisk spennende med å finne ut når babyen endelig er født :Heartred Men aner ikke om jeg klarer vente. Og om mannen er enig, det tviler jeg på!

Jeg må si at det var et spesielt øyeblikk da jeg løftet opp babyen rett etter han var ute og snudde han. Så delte jeg og mannen et blikk og et smil da vi så den lille tissefanten. Vi hadde jente fra før og tror vi begge håpet på gutt den andre gangen. Så ja, var ganske spesielt :) Vi har ikke visst med de to forrige så denne tredje og siste gangen har jeg sagt til mannen at jeg vil oppleve også det å vite kjønnet.

Vi har gutt/jente tvillinger fra før, så vi trenger virkelig ikke vite med tanke på utstyr og klær. Jeg leker litt med tanken på å ikke vite denne gangen, men kona vil gjerne vite for å knytte seg mer til lille i magen. Tror nysgjerrigheten min også vil ta overhånd. Men hadde vært gøy å prøve å ikke vite. Må tenke litt til gitt!

Noen som har gjort begge deler? :)
Er veldig usikker denne gang. Siste mulighet til å ikke vite før fødsel, men spørs om jeg klarer la vær:playful:
Jeg visste ikke kjønn med førstemann, men visste det med lillebror. Jeg syns personlig det var lettest med nr 1. Da kjøpte vi uansett dyrt utstyr osv i nøytrale farger siden vi visste vi ville ha flere barn. Og jeg tenkte som så at vi kommer til å få masse klær og tilbehør i "riktig" farge uansett. Synes dog det var mer praktisk og viktig å vite med barn nr 2,og nå med nr 3 for å vite om jeg kan bruke noe av samme ting og klær som jeg har tatt vare på. Synes også det var/er fint å kunne fortelle til kommende storesøsken hva som er i magen:happy::Heartblue

Jeg var ikke i tvil om at det var jente da jeg bikket 12 uker, fikk bekreftet at det var jente i uke 14 :hilarious: Før uke 12 var jeg overbevist om at jeg skulle bli guttemamma :p
Så morro at du hadde rett! :)
Denne gangen tipper eg det blir gutt, mest fordi symptoma er heilt annerledes enn sist.. blir spennande å sjå om eg får rett.. :headphone:

Æsj, jeg som har tenkt at jeg ikke vil vite kjønn med nr to har begynt å tvile :hilarious: Jeg er jo en kontrollfreak uten like, så vet ikke om jeg får ro i sjela hvis ikke jeg vet hva det blir :confused:

Back
Topp