Skal du/dere få vite kjønnet på UL?

Vil nok også vite det så snart de ser det på UL. :) hadde vært gøy å vente til fødsel også, men er altfor nyskjerrig :hilarious:
 
Vi har ikke visst kjønnet på de to vi har og siden dette blir siste så vil jeg vite denne gangen bare for å se hvordan det er :)
 
Definitivt! Jeg er kontrollfrik deluxe, og må faktisk vite hvilke klær jeg skal ha klart:hilarious:
 
ja, det er så spennende så vi klarer ikke vente, også er det lettere å finne navn når man kan konsentrere seg om den ene halvparten.. :)
 
Ja det må vi! Jeg fortalte det til mannen i går og da spurte han med en gang når vi får vite kjønnet:hilarious:
 
Ønsker å vite, ønsker å strikke noe nytt i "riktig" farge. Blir nok endel arveklær uansett hvilket kjønn det blir. Selv med 2 fra før er det masse klær som nesten ikke er brukt, og skulle det bli jente denne gang så går det nok fint med litt blått hverdagsklær og. Men tipper det er et par bestemødre som vil ta av på rosa og kjole shopping om det blir jente, de har begge bare guttebarnebarn så langt :)
 
Hadde vært spennende å ikke vite, men kjenner jeg meg selv rett hadde jeg aldri klart det :p
 
Jeg har veldig lyst til å ikke vite, samboeren vil vite :happy118:happy119 Har lyst å oppleve en fødsel der jeg får den ekstra lille overraskelsen :binkybaby Planen er å strikke hentesett i begge «farger» :love7
 
Noen som har gjort begge deler? :)
Er veldig usikker denne gang. Siste mulighet til å ikke vite før fødsel, men spørs om jeg klarer la vær:playful:
 
Å ja! Drar tom på en litt tidligere ultralyd for å f vite det :p Betyr egentlig ingenting men bare for nysjerrighetens skyld :p
 
Samboer ønsker ikke det... så da får han ønsket sitt oppfylt denne gangen og det blir en overraskelse :eek:
Blir imponert over meg selv dersom jeg klarer å holde meg unna privat time til ul alene for å sjekke kjønn :yuck:
 
Visste ikke i forrige graviditet og skal ikke vite det denne gangen heller. Tror egentlig mannen min vil vite det denne gangen, men da får han spørre om en lapp av legen og holde det hemmelig for meg.
 
Noen som har gjort begge deler? :)
Er veldig usikker denne gang. Siste mulighet til å ikke vite før fødsel, men spørs om jeg klarer la vær:playful:

Ja jeg visste ikke med første. Men valgte å vite det med andre graviditet. Angrer fortsatt i dag hehe. Det var sååå mye mer spesielt å få babyen på brystet og finne ut om det var jente eller gutt, helt fantastisk følelse ❤️
 
:Heartred
Ja jeg visste ikke med første. Men valgte å vite det med andre graviditet. Angrer fortsatt i dag hehe. Det var sååå mye mer spesielt å få babyen på brystet og finne ut om det var jente eller gutt, helt fantastisk følelse ❤️
Dette er min mulighet til å vente til fødsel og har veldig lyst å gjøre det så tror jeg faktisk skal gjøre det denne gang bare får å kunne oppleve det også:Heartred
 
Back
Topp