Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Litt plagg skal den nye få selv om vi har alt igjen fra storebror, men blir det jente så kjøper jeg bare inn masse rosa kjoler og hårpynt og dill tror jegÅja, gjett om Med første visste vi ikke, med alle andre har vi ville vite Jeg må vite om vi får eller Først da kan jeg shoppe litt
Litt plagg skal den nye få selv om vi har alt igjen fra storebror, men blir det jente så kjøper jeg bare inn masse rosa kjoler og hårpynt og dill tror jeg
Blir fort sånn at man tar vare på noe. Jeg har ikke klart å kvitte meg med noe klær fordi jeg husker hvor søt guttungen var i de klærne, også var mye gaver fra venner og familie Men det passet jo veldig font nå daJeg har gjemt på klær fra både guttene og jentene, men må selvsagt kjøpe en del nytt også, for har gitt bort en del Har bare gjemt på spesielle plagg jeg ville ta vare på
Blir fort sånn at man tar vare på noe. Jeg har ikke klart å kvitte meg med noe klær fordi jeg husker hvor søt guttungen var i de klærne, også var mye gaver fra venner og familie Men det passet jo veldig font nå da
Jeg har vel to fulle flytteesker med klær, og guttungen er bare 1 år tror vi får en til gutt så da kan jeg ikke gi bort klær før siden han kan bruke dem men hadde vært stats med en jente også da satte egentlig grensen på ett barn, men fant ut at vi ville ha en til, så da er den endelige grensen to barn. Så det blir enten to gutter eller en av hverJa, absolutt verdt å gjemme på klærne fra de små, men hadde så mye, så måtte gi bort noe av det. Har en helt kasse full, samt en helt sekk i skapet Bare så spent på kjønnet Jeg tror gutt, men håper litt på ei frøken til. Er 11 år sidne sist jeg fikk ei jente
Jeg har vel to fulle flytteesker med klær, og guttungen er bare 1 år tror vi får en til gutt så da kan jeg ikke gi bort klær før siden han kan bruke dem men hadde vært stats med en jente også da satte egentlig grensen på ett barn, men fant ut at vi ville ha en til, så da er den endelige grensen to barn. Så det blir enten to gutter eller en av hver
Ikke sant. Vi har mye ubrukte klær og bodyer som er tatt på for bilder, men ellers ikke brukt. Svigers har kjøpt enormt mye klær i Spania fordi det er så billig der at bi har ikke hatt tid til å komme rundt med alle klærne. De er jo ikke slitt eller noe, så da er det kjekt å bruke på nyttVi har bare fått noen på veien vi Vi har ikke hatt noe bestemt antall, men så har jeg alltid hatt lyst på en el skokk med unger Ja, synes det er helt genialt å gjemme på klær til nestemann, for klær er dyrt, og bmir jo nesten ikke brukt det første året for de vokser jo så fort ut av str Jeg er glad for alt, bare den lille er frisk, er jo det som teller, men hadde vært ekstra stas med ei lita frøken