Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dette er min første, men jeg håper jeg får til ammingen. Puppene forbereder seg hvertfall![]()

Hadde mer enn nok melk
Om du har oppvaskmaskin og flaskesterilisator (maskin eller ting til micro) så hjelper det veldig. Sterilisatoren er helt gull første 6 måneder når alt skal kokes.Vi må gi flaske. Jeg kan ikke amme da begge brystene mine er fjernet pga kreft. Gleder meg ikke til å vaske flasker non-stop, men det positive er at man ikke blir like bundet, og pappaen kan være hjemme med baby selv om h*n er sulten.
Det må definitivt anskaffes ja!Om du har oppvaskmaskin og flaskesterilisator (maskin eller ting til micro) så hjelper det veldig. Sterilisatoren er helt gull første 6 måneder når alt skal kokes.

Her fikk mannen i huset jobben ved å vaske og sterilisere flaskene. Fint å fordele ansvaretVi må gi flaske. Jeg kan ikke amme da begge brystene mine er fjernet pga kreft. Gleder meg ikke til å vaske flasker non-stop, men det positive er at man ikke blir like bundet, og pappaen kan være hjemme med baby selv om h*n er sulten.