Gressenka_Mymlen_Lilleblomst_15
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Septembergull'17
Jepp
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på folkeopplysning nå på NRK og er glad mi jente på 12 allerede har starta med den. Skulle ønske jeg selv hadde rukket å ta den før jeg ble for gammel.
Må ta siste sprøyta før du er 25 år, var ihvertfall det når den kom.Jeg også. Trodde ikke det hadde noe med alder å gjøre men at man tok den før man debuterte seksuelt?
Klart uhell skjer, men sånn er det med alt. Kondom er det beste prevensjonsmiddelet ved riktig bruk og det eneste som beskytter mot overførbare greier. Er vel ingen som sier bruk det og det så er du trygg. Men blir litt det samme som bilsikkerhet. Det brukes jo belter i tilfelle noe faktisk skal skje! Ikke for at det er helt trygt.Ikke enig. Kondom er falsk trygghet. Jeg mener vi lurer ungdommene når vi går rundt med "bruk kondom så er du trygg" propaganda, for dette er jo bare tull.
Må ta siste sprøyta før du er 25 år, var ihvertfall det når den kom.
Ja uten tvil.http://www.tv2.no/a/6078924
Kom over denne idag.
Jeg hadde ikke latt mine barn ta den vaksina, for den er såpass ny og vi er ikke kjent med bivirkninger senere.