Skal din jente ta hpv-vaksine??

Ja, den kommer hun til å få.

Ja, når hun er gammel nok, med mindre forskning gjort i mellomtiden viser at det ikke er lurt/nyttig, så kommer vi til å ta den.

Får se når hun begynner å komme i den alderen. Det er tross alt en stund til, og forskning foregår jo hele tiden og svar o.l kommer frem etterhvert; Enn så lenge tenker jeg ikke på hvilke vaksiner eller annet som skal skje i fremtiden, tar avgjørelser etterhvert når det er relevant.

Definitivt følger anbefalingene

Ja eldste har fått den og yngste kommer til å få når hun blir gammel nok. Jeg jobber på et sted hvor legene anbefaler vaksina til pasienter som er plaget av kondylomer (kjønnsvorter) også og da må de betale vaksina selv.. SÅ begge mine jenter skal følge anbefalingene!

Om jeg får jente ja :) den er jo relativt ny, men det har vært mye fokus på den, og innen det er relevant for mine barn i fremtiden så vet man nok mer.

Vaksiner er viktig, bivirkninger av vaksine er helt normalt men langt fra så skadelig som sykdommen i seg selv!

Datter har akkurat tatt !!

Det tar jo flere år å få

Det er mange år til det blir aktuelt også. Og innen den tid regner jeg med at forskingen går fremover, og det har kommet en del forskningsresultater om vaksinen. Og da mener jeg anerkjent forskning lagt ut på medline eller cochrane.

Det er mange år til det blir aktuelt også. Og innen den tid regner jeg med at forskingen går fremover, og det har kommet en del forskningsresultater om vaksinen. Og da mener jeg anerkjent forskning lagt ut på medline eller cochrane.

Sånn tenker jeg også. Hadde tatt det selv i dag om det hadde vært noe hensikt.

Back
Topp