Skal dere vite kjønnet?

Nå er jeg bare nødt til å vite [emoji4] Vi har allerede bestemt navn, så da kan vi forholde oss til et navn [emoji4]

Ja :) Viste ikkje med førstemann, og det var veldig stas å det som ein ekstra bonus ved fødselen. Men holdt på å forgå av nysgjerrighet dei siste vekene då! Hadde ein ekstra UL i veke 38, pga høgt symfysemål, då var "heldigvis" ungen så ihopeknurva at det ikkje var råd å sjå kjønnet..:angelic:

Jeg vil egentlig ikke vite, men det vil typen.. Vi ville begge vite forrige gang med vår første. Tror vi ender opp med å finne ut av det denne gangen også.

Egentlig så vil jeg at det skal være en overraskelse, men jeg er alt for nysgjerrig [emoji16]. Vi visste det med første også :)

Ja, vi ska vite, er nødt å planlegge om rommet ska vær rosa eller ikke, hater store overraskelser [emoji23]

Ja vi vil vite kjønnet. Men vi skal la jordmor skive det på en lapp. Så vi kan ta den med til en som kan bake kake så gjemmer hun hvilke kjønn det blir i kakefyllet inne i kaken :) slik at besteforeldre kan bli med på det også :)

Mannen vil vite, men ikke jeg. Har sagt at han godt kan vite det, men spørs hvor lenge jeg holder ut med å ikke vite når han vet :P men hvis vi begge vet kjønn, så skal vi holde det for oss selv :)

Ja, er så nysgjerrig !

Her er ul bestilt til 14+3.. nettopp for å få vite kjønn [emoji23] jordmødrene her setter alltid opp oul til uke 19-20 [emoji46] Synes det er så syyyyykt lenge å vente !

Back
Topp