Skal dere vite kjønnet?

Vi skal vite det[emoji1] Jeg synes det er koselig å omtale den lille som ho eller han[emoji7] Sist bestemte vi navn allerede etter ultralyden, og det synes vi begge og familien ellers var utrolig koselig[emoji177]

Vi har lyst til å vite men vurderer å holde det for oss selv [emoji87] en liten sniker jeg visst [emoji87]

Er alt for nydgjrrrig til å ikke vite, selv om jeg ser at det er en utrolig sjarm med og ikke vite. Med første sa jeg allerede fra positiv test at dette var en gutt, nå er jeg mer usikker. Heller litt mot at jeg tror det er jente da

Planlegger å be jordmor skrive ned kjønnet på en lapp (dersom baby samarbeider), også skal jeg ta med meg lappen til en baker og bestille en kake med fyll i enten blå eller rosa (avhengig av hva som står på lappen). Så skal vi samle den nærmeste familien og sprette kaken sammen :thumleft

Vi har egentlig bestemt oss for å ikke vite kjønnet, men hvis det plutselig er to stykker så kanskje vi vil vite likevel [emoji5]

Planlegger å be jordmor skrive ned kjønnet på en lapp (dersom baby samarbeider), også skal jeg ta med meg lappen til en baker og bestille en kake med fyll i enten blå eller rosa (avhengig av hva som står på lappen). Så skal vi samle den nærmeste familien og sprette kaken sammen :thumleft

Det var smart! [emoji3]

Mannen har ikke noe spesielt behov for å vite kjønnet, men jeg kjenner at jeg er aaalt for utålmodig til å vente helt til barnet kommer før jeg får vite det.. Jeg vil jo vite hvem som eventuelt er inni der :)

Mannen har ikke noe spesielt behov for å vite kjønnet, men jeg kjenner at jeg er aaalt for utålmodig til å vente helt til barnet kommer før jeg får vite det.. Jeg vil jo vite hvem som eventuelt er inni der :)

Her er det omventdt, jeg vil ikke vite han vil [emoji53]

Vi vil det skal bli en overraskelse, men jentene mine vil vite (så litt usikker på hva vi skal gjøre!)
Tar gjerne i mot tips eller gode råd :)

Vi vil vite denne gangen :happy: forrige gang ville vi ikke vite! Det var utrolig spennende.. men har ikke tolmodighet til sånt lenger:p her må alt planlegges :joyful:

Vi vil vite :) jenta vår på 2,5 skal også få vite. Hun ønsker seg en lillebror til bursdagen :p

Ja det skal vi <3 Heldigvis er det noe vi begge er enige om. Litt lettere å planlegge da :)

Noen som har opplevd å få vite feil kjønn på oul? :p

Back
Topp