Verpesyk<3
Disney
Vi skal vite det[emoji1] Jeg synes det er koselig å omtale den lille som ho eller han[emoji7] Sist bestemte vi navn allerede etter ultralyden, og det synes vi begge og familien ellers var utrolig koselig[emoji177]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Planlegger å be jordmor skrive ned kjønnet på en lapp (dersom baby samarbeider), også skal jeg ta med meg lappen til en baker og bestille en kake med fyll i enten blå eller rosa (avhengig av hva som står på lappen). Så skal vi samle den nærmeste familien og sprette kaken sammen![]()
Mannen har ikke noe spesielt behov for å vite kjønnet, men jeg kjenner at jeg er aaalt for utålmodig til å vente helt til barnet kommer før jeg får vite det.. Jeg vil jo vite hvem som eventuelt er inni der![]()
forrige gang ville vi ikke vite! Det var utrolig spennende.. men har ikke tolmodighet til sånt lenger
Oi, det er jeg også nysgjerrig på om noen har fått vite feilJa det skal vi <3 Heldigvis er det noe vi begge er enige om. Litt lettere å planlegge da
Noen som har opplevd å få vite feil kjønn på oul?![]()
Oi, det er jeg også nysgjerrig på om noen har fått vite feil![]()