Skal dere vite kjønnet?

Ja det er det jo [emoji5] jeg synes det er litt spennende og ikke vite heller, bare gjette seg litt frem på symptomer og hvordan magen ser ut [emoji85]
Jeg hater å ikke vite ting, men jeg vet også at om det blir sagt at det er jente så er det ikke nødvendigvis det heller :)

Ja! Har to fra før, og der har ikkje vi visst det. Veldig veldig spennende å ikkje vite :) Å si at det er mest praktisk å vite kjønn "holder ikkje" for meg [emoji28] Klarte handle like mye og planlegge like bra uten å vite. Men dette er sistemann, og vi har bestemt at denne gangen skal vi vite kun pga nysgjerrighet [emoji16]

Han ville vite kjønnet forrige gang også så da lot jeg han få viljen. Synes det er min tur til og få viljen nå jeg [emoji6]

Ja vil vite! [emoji4] med første mann så vi det før legen spurte om vi ville vite kjønn! [emoji28]

Ja jeg vil vite [emoji5] lettere å planlegge og ikke minst så føler jeg at man får mer relasjoner og tettere bånd med lille inni magen når du vet hvilket kjønn den er [emoji1405]

Vi er nok for nysgjerrige til å ikke vite [emoji23]

Vil vite :) Har begynt å sy og gleder meg så innmari mye til å starte å sy til frøet så fort jeg bare vet om det er en liten gutt eller ei lita jente der inne [emoji173]

Har ikke snakket om det. Men jeg tror det altså [emoji4] er alt for nysgjerrig av meg [emoji85]

Absolutt[emoji23] jeg håper og tror det er jente og manne håper og tror det er gutt[emoji38][emoji85]

Back
Topp