Skal dere vite kjønnet på ultralyden?

vi visste det sist, og ønsker nok det denne gangen og om det er mulig 
 
Vi vil vite det. Eller jeg MÅ.... :-) er så nysgjerrig og ikke minst en planleggingsfreak. Må ha alt klart til minsten kommer....
 
Vi vil vite det denne gangen også :) Litt av praktiske årsaker og litt fordi det er så lenge å vente til babyen blir født :)
 
Jeg har ei jente fra før. Men henne var jeg så sikker på at det var en gutt, så når jeg sa det på UL fikk jeg pent beskjed om at dette slettes ikke var en gutt! Denne gangen har jeg rett og slett ikke lyst å vite det! Jo mer spenning, jo bedre!
MEN, sambo blir nok et problem, for jeg er ganske så sikker på¨at han vil vite det
 
Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å få vite det, men nå tror jeg ikke at jeg klarer å holde meg:)
 
Tror nok vi vil vite det denne gangen også. Ville vite det sist gang også, og da fikk magefølelsen rett på at det var gutt. Første gangen visste vi ikke kjønn, men magefølelsen sa jente, og det fikk jeg. Denne gangen heller magefølelsen litt mot jente, så får se om det blir bekreftet på UL. Spennende :-)
 
jeg skal vite det, men sambo vil ikke vite det  what to do? 

men jeg tror at når vi først er på ord.ul så blir han så nysgjerrig at han bare må vite det ;)
 
Jeg SKAL vite det... :p Alt for nysgjerrig til å ikke vite det... Hehe...
 
Jeg vil vite hvis jeg kan:) Planleggingsfreak deluxe, med aaaalt for mange rosa ting etter nr 1.
 
Ja absolutt, trur ikke jeg klarer å vente så lenge uten å få vite det;) Er nysjerrig allerede, så tenkt hvor stor nysjerrigheten blir i de neste mnd;) 
 
JA TAKK!!!
 
VI visste det ikke sist. Denne gangen vil mannen vite, men jeg er i tenkeboksen..:-)
 
Vi vil vite det :) føler det blir en gutt, spennende å se :)
 
Back
Topp