Skal dere vite kjønnet på ultralyden?

Heddi

Blir kjent med forumet
jeg har en gutt fra før...denne gangen vil jeg ikke vite kjønnet tror jeg på ul
Men samboeren mener jeg ikke kommer til å klare å holde meg
 
Jeg MÅ :)

Jeg kommer ikke til å klare å vente så lenge med å vite..

Måtte vite med lillemor også og var heeelt sikker på at det skulle være gutt, så så feil kan man ta :)
 
Ja :) visste det sist og kommer nok til å ville det nå å :)
 
Nei, tror ikke det..
Visste det ikke da fikk barna våre i NL, ikke så vanlig der 10 år siden :)
Syntes det var så spennende!
 
jeg var helt sikker på jeg sko få jente. Strikket jente luer...men så ble det en gutt
har du begynt å bli kvalmen? er så redd for jeg skal bli skikkelig dårlig denne gangen også...
 
Jeg skal vite det. Vet ikke om mannen vil, men det skal gå fint. Er flink til å holde på hemmeligheter
 
Tenker litt på å ikke vite det denne gangen. Så har men prøvd det også liksom..

Sambo derimot vil vite det, så da ender vi sikkert opp med å få vite det.
 
Jeg vil veldig gjerne vite hva det blir
 
Jeg skal i hvertfall vite det, om samboer ikke vil så kan han gå ut så lenge.*ler*
 
Vi skal ikke vite det:) Men sambo tror ikke jeg klarer å holde meg, så er vel derfor han gikk med på det ;) Det gjør meg egentlig bare enda mer bestemt!

Dessuten har vi ei jente fra før, og da visste vi det. Så nå har vi prøvd det:) Nå vil jeg prøve å ikke vite det:)
 
vi ville vite det sist, og hvis det er mulig å se vil vi gjerne vite det denne gangen også :)
 
Skulle ikke, men jeg må hehe =) Er rett og slett nødt!!

Men jeg kommer til å holde det hemmelig fram mot fødsel =)
 
Ja, er for nysgjerrig til å vente og se...;)
 
Ja, vi vil vite denne gangen også!
 
Jeg vil gjerne vite det :)
 
Ja, hvis jordmor ser det så er jeg altfor nysgjerrig til å ikke vite...selv om det hadde vært morsomt "å spare" på gledenNei, det blir nok som sist gang, jeg MÅÅ vite det!
 
Vi skal ikke vite..:)
 
Hell Yeah!!!
eller...?
 
Skal ikke vite det.. Tror det blir en fin del av fødselsopplevelsen. :) Gleder meg! :D
 
Back
Topp