Skal dere vite kjønnet på ordinær ultralyd

Fødselskartet sier jente.. Sist stemte det.. Føler det blir jente denne gangen også..

I følge den kinesiske kalenderen på terminkalkulator.com skal jeg ha jente, og babyverden sin skal jeg ha gutt :p haha! Får vente å se til UL!

Ifølge den på terminkalulator.com skal jeg ha gutt. Jaja, vi får bare vente å se. :P Er ikke så mye smartere av det der, når den ene sier jente og den andre gutt. :D

Terminkalkulatoren sier gutt hos meg, men ringtesten sier jente :) jeg har magefølelse på jente, men får se hva ul sier etterhvert ;)

Helt klart ! Har ikke sjans til å vente så lenge, så jeg beundrer virkelig dere som klarer det altså ;)

Vi vil vite. Men om det ikke viser på ordinær ul tror jeg vi venter til fødselen.

Jeg har egentlig lyst til å ikke vite det, men syns det er så mye mer praktisk å vite det på forhånd. Særlig når vi ikke har noen barn fra før, så vi kommer til å kjøpe det meste nytt :)

Vi har visst det de 3 andre gangene, og vurderer nå å ikke vite :D
Det hadde jo vært gøy med en surprise denne gangen ;)

Både samboeren min og jeg er veldig nysgjerrige av natur, så tipper vi kommer til å gi etter for nysgjerrigheten.. :-) :-) ellers hadde det jo selvfølgelig vært veldig spennende med en overraskelse på fødestua også ;-)

Vi har begge lyst til å vente til fødselen. Visste med begge dei andre, har ein av kvar frå før.

Vi forsøkte sist å ikke vite hvilket kjønn det skulle bli men jeg er så alt for nyskjerrig at ved 3D ultralyd måtte jeg bare vite det så denne gangen tror jeg bi ønsker begge to å vite det ved ordinær ul

Om vi klarer det så vil vi ikke vite denne gangen :)

Men samtidig hadde det jo vært greit å kunne shoppe og strikke i rett farge

Vi skal vite :)

Ja vil vite :) både jeg og samboer er altfor nysgjerrige til å ikke vite hehe

Back
Topp