Skal dere vite kjønnet på ordinær ultralyd

Her stemte også det kinesiske fødselskartet på lillemor, så er spent på om det stemmer denne gangen også
Jeg har virkelig troen på den :P jeg sjekket venner, foreldre, min søster sine 4 jenter, og min egen datter,og alt har stemt til nå... så i mitt tillfelle, så ser det ut til at min unnfangelse har vært nå i juli, og da får jeg gutt, er det slutten av juni er det jente :P

Jeg har virkelig troen på den :P jeg sjekket venner, foreldre, min søster sine 4 jenter, og min egen datter,og alt har stemt til nå... så i mitt tillfelle, så ser det ut til at min unnfangelse har vært nå i juli, og da får jeg gutt, er det slutten av juni er det jente :P
Blir spennende å se :D

Vi skal vite, jeg klarer ikke å vente til fødselen. Pluss at det er greit å vite om det må kjøpes inn litt "guttefarger" for å avbalansere det vi har fra lillemor ;)

Spm ang kinesiske karte, jeg hadde bursdag i slutten av mnd å eggløsning i starten av mnd, å på alder 23 og 24 er det to forskjellige kjønn :-p va skal jeg gå etter? Noen som vet?

Vi skal vite det, det er det ikke noe tvil om. Vi vil se, om vi trenger klærne fra svigerinnen, som har begynt å samle sekkevis til oss til gutt, eller om vi kan bruke klærne til jentungen. Navn har vi klart uansett, kanskje litt finjusteringer, men i hovedsak har vi navn til begge kjønn.

Det kinesiske fødselskart sier at vi skal få en jente til. Vi får se, om det stemmer. ;)
Sist gang skulle vi få gutt, men det ble jente. :P

Det kinesiske fødselskartet har stemt på begge mine :)
Fødselskartet er helt genialt, stemt på min, og alle nære kjente jeg har sjekket :P eneste problemet mitt er at eg ikke vet om eg ble gravid i juni el juli nå, så står da mellom begge kjønn :P typisk

Vi vil vite kjønnet vi oxo :happy: Har spart alt av tøy fra jenta mi og i følge det kinesiske fødselskartet, så blir det jente denne gangen oxo :p Håper det stemmer!

I følge den kinesiske kalenderen på terminkalkulator.com skal jeg ha jente, og babyverden sin skal jeg ha gutt :p haha! Får vente å se til UL!

Back
Topp