Skal dere vite kjønnet på ordinær ultralyd

Fru Kråke

Betatt av forumet
Ja jenter, skal dere vite hvem det er som gjemmer seg inni magen når det er tid for ordinær ultralyd?

Vi skal ikke :) Jeg har lyst å oppleve å få vite hvem det er som har bodd i magen alle disse mnd når baby er født :) Vi har fått vite kjønnet de tre andre gangene :-)

Vi skal ikke vite:) jeg ønsker egentlig å vite, men det er så viktig for samboer at det er en overraskelse, så da blir det sånn:)

Vi skal ikke vite:) jeg ønsker egentlig å vite, men det er så viktig for samboer at det er en overraskelse, så da blir det sånn:)

Det er litt sånn her også. Mannen syns vi kan få vite det men for meg er det viktig å få oppleve at vi får vite det på føden :-) Blir siste barnet våres og da har jeg lyst å vente :-)

Vi skal vite det :) greit å få handle riktig farge og begynne å tenke navn syns jeg :)

Sant nok :-) Her har vi navn til både gutt og jente :-) Også har vi så utrolig mye baby klær til både gutt og jente så jeg må bare få sett gjennom det så jeg vet hva vi har og hva vi mangler :-)

Her skal vi vite det, vi er begge så nysgjerrige at vi klarer nok ikke å vente haha :):)

Jeg vil helst ikke vite, men samboeren min vil gjerne vite det. Har navn klart og masse nøytralt etter storesøster, så det er ikke så viktig for meg å vite. Vi får se :-)

Vi skal vite det :) både jeg og samboer har lyst til det, siden det blir første barnet og blir enklere å handle :D

Vi vil egentlig ikke vite det, men jeg frykter at den praktiske delen av meg vinner igjennom når den tid kommer ☺

Vil egentlig ikke, men vi får se om vi klarer å la være på oul :) har en gutt fra før, så hadde vært praktisk med en gutt til, men hadde jo vært gøy med en jente da!

Sant nok :-) Her har vi navn til både gutt og jente :-) Også har vi så utrolig mye baby klær til både gutt og jente så jeg må bare få sett gjennom det så jeg vet hva vi har og hva vi mangler :-)

Vi har jo en av hver, så sånn sett er det ikke lite vi trenger å kjøpe :) men klarer ikke å dy meg likevel, må handle noe ;)

Navn klart allerede? Det er imponerende! Jeg har hatt en lang liste med navn som jeg har kortet ned til topp tre, og så har jeg sett når babyen kom hva han/hun passet til. Men ble førstevalget mitt på begge to ;)

Jeg er så nysgjerrig at jeg kommer ikke til å klare å vente helt til fødsel :))

Jeg er så nyskjerrig å må vite :P samt at dette kinesiske fødselskartet har stemt på alle jeg har testet ut med, så har en følelse på hva jeg kommer til å få da, trenger bare termin dato først for å finne riktig mnd. så må jeg ha svar på ul for å se om den stemte igjen :P

Jeg er så nyskjerrig å må vite :P samt at dette kinesiske fødselskartet har stemt på alle jeg har testet ut med, så har en følelse på hva jeg kommer til å få da, trenger bare termin dato først for å finne riktig mnd. så må jeg ha svar på ul for å se om den stemte igjen :P
Her stemte også det kinesiske fødselskartet på lillemor, så er spent på om det stemmer denne gangen også

Back
Topp