Skal dere vite kjønn?

Jeg vil også vite☺️ Mest fordi jeg håper strikkelysten mirakuløst skal dukke opp dersom jeg får vite kjønnet:hilarious: Mer motiverende å vite om jeg bare skal strikke rompere og selebukser, eller om jeg kan pynte de med litt fletter og mer «jentete» pynt og kanskje noen kjoler☺️
 
  • Liker
Reactions: An.
Vi vil absolutt vite, så fort som mulig :D holder på å bli gal av nysgjerrighet. Fikk indikasjon på TUL, men siden han ikke var helt sikker så er vi jo like langt :hilarious:
 
  • Liker
Reactions: An.
Vil definitivt vite kjønn :) jeg liker å planlegge alt og tenke leeenge over ting. Tror det tar sikkert 3-4 måneder til vi har funnet riktig navn for eksempel, så det er en grunn hvorfor jeg vil vite det nå :happy119 og innkjøp av klær og leker, hva vi skal ta imot fra venner/familie osv.
Er kanskje litt gammeldags, men jeg liker å bruke rosa/røde farger til jenter og blå farger til gutter :D
 
  • Liker
Reactions: An.
Jeg vil ikke vite det:dummy::dummy1: jeg har en av hver fra før og dette blir første barnet til kjæresten. Han er selvfølgelig super spent men respekterer mitt ønske om å oppleve en fødsel der jeg ikke vet hva det blir:love017
 
Skal vite, for nysgjerrig! I tillegg vil jeg vite om jeg skal sette i gang strikking/sying av litt jenteklær eller bare bruke det vi har til gutt. ...som er aaalt for mye :hilarious:
 
Lyst til å vente til fødsel! Mannen vil vite. Så mulig jordmor skriver det ned. Også vet han. Vi har en gutt og en jente fra før. Så spiller ingen rolle med kjønn. men har også tenkt vi kanskje burde vite for å forberede barna litt. Så heldigvis litt tid igjen å tenke på :)
 
  • Liker
Reactions: An.
Er det bare jeg som ikke klarer å stole på at det de ser på UL er riktig? Jeg hører jo stadig historier om at de har tatt feil, og it kommer det en baby av uventet kjønn. Jeg som voksen hadde nok taklet det greit, men jeg tror at storebror på 4 år ville ha fått sitt livs sjokk!
 
  • Liker
Reactions: An.
Jeg er for nysgjerrig til å ikke vite. Nå har jeg 3 gutter og 1 jente, så hadde vært kjekt med en liten prinsesse. Mannen har to gutter fra før også så vi er ganske mange gutter kan man si :hilarious:
 
  • Liker
Reactions: An.
Vi venter baby nr 3 nå i disse dager, og har ikke visst med noen av de hva som skjulte seg i magen. Spesiell opplevelse, og har vert pappaen som har sagt til meg hvilket kjønn det ble rett etter de var født ❤
Gleder oss til å få møte og finne ut hvem som er i magen denne gangen
 
Vi skal ikke vite! Søstera mi skal få breven og arrangment en gender reveal for oss. Det er første gang gravid. :) Det blir spennende. :D
 
  • Liker
Reactions: An.
Vi skal ikke vite! Søstera mi skal få breven og arrangment en gender reveal for oss. Det er første gang gravid. :) Det blir spennende. :D
Å! Så artig løsning!! :woot: Litt omvendt gender reveal da på en måte :joyful:

Jeg er liksom ikke så veldig "på" når det kommer til gender reveal og babyshower og sånn, men synes det er gøy å se andre kose seg med det. Men dette var jo en veldig artig vri! Fikk lyst til å gjøre det samme selv :rolleyes::hilarious: Spesielt siden mannen ikke får vært med på OUL pga covid-19. Tanken på å kjøre en mini-gender reveal for han med en ballong har streifa hodet, men nå tror jeg fader rullan meg jeg heller skal be jordmor skrive ned kjønnet på en lapp på OUL, og så kan jeg høre med søstera mi om ho vil gjennomføre en gender reveal for oss! For jeg og mannen har snakka litt om at vi helst ville få vite det samtidig ❤
 
Samboer er med på begge deler, jeg vil vite. Føler at det gir meg en bedre connection med babyen om jeg vet om det er gutt eller jente. Da kan vi prøve ut navn mens baby er i magen :)Dessuten er jeg en som takler overraskelser dårlig så god forberedelse og innkjøp i passende farger gir meg ro.
 
Back
Topp