Skal dere vite kjønn?

Ja er alt for nysgjerrige til å ikkje vite, så håper vi får sjå det på oul :-) (ellers må vi nok bestille oss en 3d ul i tillegg, haha ;))

Ville ikke vite forje gang, men da såg jeg snoppen selv på UL. Denne gangen vil jeg heller ikke vite, samboer sier det blir det samme for han :) Vi får se, kanskje jeg ryker på en smell og blir for nysgjerrig ;)

Jeg vil ikke vite, og tror jeg klarer å få med samboen på det også. :)

Vi har en gutt og ei jente fra før og jeg synes det er kjempespennendes å ikle vite.

Med Storebror fikk vi vite på ul, hadde ingen problem å se tisseluren ;) Med Lillesøster ville vi det skulle bli en overraskelse.

Så gøy at jeg ikke er "alene" her inne om å ikke vite det! Skjønner SÅ godt de som vil vite det, og det er noe inni meg som egentlig vil vite det, men jeg vil enda mer ha det som en overraskelse og få muligheten til å oppleve dette også:-)

Ville ikke vite forje gang, men da såg jeg snoppen selv på UL. Denne gangen vil jeg heller ikke vite, samboer sier det blir det samme for han :) Vi får se, kanskje jeg ryker på en smell og blir for nysgjerrig ;)

Hehe..det er det jeg er "redd" for, å se en liten tissetass på ul å avsløre det sånn! Men skal gi beskjed at jm må gi beskjed når vi må snu oss vekk så vi ikk ser noe når hun beveger seg nedover der;-)

Klarer ikke å vente, alt for nysgjerrig. Så ja jeg vil vite kjønnet. Kommer til å dra ut på shopping med en gang jeg får vite det, å kjøpe en blå eller rosa body;-) :$

Ser føre meg at hvis vi velger å ikke vite, så kjøper jeg masse nøytrale klær.. Men når babyen kommer og jeg vet kjønn så handler jeg atter en gang til jente eller gutt fordi det blir for nøytralt :p

Nei, vi skal vente, det skal vere ein overaskelse - her har eg vetorett over samboeren :D

Ja.. Vi kommer aldri til å bli enige om navn. For- eller etter så greit å avgrense det litt. Og så er vi nysgjerrige da:)

Hos oss blir det alle farger og arvet tøy, så ikke så farlig med kjønn og farger før barnet bestemmer selv.

Jeg vil vite :) Altfor nysgjerrig, og gleder meg til å handle klær i blått eller rosa :)

Jeg tror vi vil det. Eller mannen vil det, jeg er litt vinglete. Så da skal han få den...tror jeg da :P

Jeg vil aller helst vite det nååååå! :D Er så nysgjerrig!

Har tenkt å strikke og sy en del plagg selv også, og det blir så mye lettere med en gang man klarer å se litt bedre for seg hvem som skal få det :) Barnet kommer nok til å bruke alle mulige farger, så det er egentlig ikke fargene det handler om, er mer følelsen av å vite litt mer om hvem man lager klærne til når det er hjemmelaget :)

Vi er alt for nysgjerrige til å la være :) å i tillegg blir dette vår siste, dærme ønsker vi å vite hva det blir, med tanke på innkjøp <3 blir kjedelig å bare kjøpe nøytralt :p

Back
Topp