Skal dere vite kjønn?

Vi vil gjerne vite det :-) Har en sterk følelse på at det blir ei jente men vi får se :-P

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg MÅ vite :D

Vi skal vite det :) greit å forberede seg og vite hvilke klær jeg skal finne frem og hvilke jeg kan gi videre :D

Anonym for now :D

Det har overhode ikke noe å si for meg om jeg vet eller ikke men mannen i huset vil veldig gjerne så da får vi vite det, helt greit for meg :)

♡ Februar 2015 ♡

Vi er begge sååå nysgjerrige på om det er gutt eller jente at vi vil definitivt vite det om det er mulig å se det på oul.

Denne gangen vil vi ikke vite ♥

Venter på et lite nurk i februar ♥

Vi ønsker å vite kjønn hvis de kan se det. Er altfor nysgjerrig, også er det jo praktisk :)

22.02.2015 ♡

Me er nok altfor nysgjerrig til og ikkje veta kjønnet. Blir spennende :-)

Skal vite då vi kan forberede oss. Siden jeg ikke jobber og vi har lite penger må vi tenke frem. Blir d gutt må han få noe nye klær. Syns d blir feil å kle gutt i sukkersøte rosa klær etter storesøster. Er det jente har vi masse etter storesøster så da kan vi fokusere på andre ting hun evt trenger.

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Var veldig kjekt å vite første gangen :) Så vi vil gjerne vite denne gangen også.

MEN, jeg håper faktisk at vi ikke får vite det. Dette blir siste gangen jeg skal være gravid, så jeg vil kanskje mere at det skal være en overraskelse :)

Jeg vil, gubben vil ikke :p vi visste ikke sist med jentungen, men da var jeg helt sikker på at det var ei jente selv :) denne gangen er jeg veldig usikker og er svært nysgjerrig!

Må bare si det, at ha i bakhodet at det slettes ikke er sikkert at man får vite kjønnet, er ikke alltid jordmor klarer å se. Babyen kan ligge å skjule også. Husker fra sist gang, vi var såå nyskjerrig og hadde virkelig lyst å vite kjønn, men var så vidt vi fikk se at det var en gutt helt på slutten etter mye om og men. Så hadde ikke jordmor vært tålmodig ville vi ikke fått vite det.

Så, poenget mitt er, ikke gled dere SÅ mye, for da blir man så skuffet om man ikke får vite :)

Vet ikke uker enda, så sniker litt over alt ;) går alt bra her, så skal vi ikke vite kjønnet :) jeg vil egentlig vite, men er et stort ønske fra barnefar å ha det som overraskelse, så har gått med på det :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har ennå ikke bestemt oss helt. Spørs hvor nysgjerrige vi blir når oul nærmer seg ;)

Uff ja, vi sliter også med guttenavn! Jeg har tvillinger i familien, og kommer til å slite med å finne to navn vi begge liker som ikke er tatt alt..

Har 2 barn fra før av og begge har SUPRE oppkallingsnavn!!! Men har nada til nummer 3! Hahaha :))

jeg har lyst å vite det men det vil ikke mannen min. har lyst å planlegger før babyen blir født. kjøpe riktig farge osv.. :p men vi får ser.

Back
Topp