Skal dere vite kjønn?

Mammisen

Februarlykke 2015
Vi har snakka om hvorvidt vi skal vite kjønn eller ikke når vi har mulighet, og jeg heller mot å ikke ville vite det. Det er jo veldig spennende å bli overraska nåt babyen kommer!:D Mange sier det er mer praktisk, men man kan jo kjøpe det mest nødvendige i kjønnsnøytrale farger?:D

Vi vil vite kjønn. For å best mulig forberede oss med tanke på innkjøp, navn osv. Dessuten er d koslig å vite hva som kommer :)

Sent from my iPad using BV Forum

Vi skal og vite kjønn. Alt for nysgjerrig til å la være :P synest man på en måte blir litt bedre kjent med den i magen og.

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi skal vite hvis vi får sett det på oul. :) Det får liksom mannen min til å bli bedre kjent med babyen, og han vil gjerne vite det. Dessuten vil jeg gjerne vite det hvis det er jente for jeg noen bestemødre som kunne tenke seg å strikke litt jentete ting og et litt mer jentete hentesett enn det vi har. :)

Her vil vi vite også hvis h*n vil vise seg fram

Dette er muligens siste så vi skal ikke vite kjønn

Vi visste ikke hva det ble forrige gang:) Syns det var veldig spennende, men syns også det var vanskelig å finne klær på forhånd dessverre. Denne gangen er det mannen som skal bestemme om vi skal vite eller ikke, siden jeg sa nei sist:p

Prinsesse juli 13☆
Venter nr 2 18.02.15♡

Jeg MÅ vite kjønnet.. hehe ;) jeg er også altfor nyskjerrig til å vente :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Vi fikk vite jente på ul 12+6, men det er jo veldig tidlig selv om hun var ganske sikker. Så venter med innkjøp til etter ordinær ul for å være på den sikre siden☺️

Termin 2. februar 2015❤️

Vi vil vite kjenn da eg skal på joha og Reima salg i september;)

Juni icsi miracle 2013
Februar surprise 2015

Jeg lekte med tanken på å ikke vite. Og det har virkelig ingenting å si. Men vil nok vite - vi sliter veldig !!!! dersom vi må finne ett guttenavn og det er litt praktisk!

Jeg lekte med tanken på å ikke vite. Og det har virkelig ingenting å si. Men vil nok vite - vi sliter veldig !!!! dersom vi må finne ett guttenavn og det er litt praktisk!
Uff ja, vi sliter også med guttenavn! Jeg har tvillinger i familien, og kommer til å slite med å finne to navn vi begge liker som ikke er tatt alt..

Kjønn har absolutt ingenting å si for oss, men det er den biten med å ha noen navn klare før fødselen. Så om det kan ses på ultralyden, så vil vi nok vite det. Om vi ikke ombestemmer oss :)

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg vil ikke vite, men det vil mannen så da tenker jeg vi får vite det begge to ;)

❤️ Februar 2015 ❤️

Jeg er alt for nysgjerrig til å ikke vite :)

-iPhone appen-

Jeg vil ikke vite det :P

Sent from my SM-G350 using BV Forum mobile app

Vi vil vite det!! :) Jeg er kjempespent. Vi har funnet guttenavn, men jentenavn er fryktelig vanskelig så om det er jente, så trenger vi nok litt tid på oss :)

Back
Topp