Skal dere vite hva det blir?

Har en jente og en gutt så vil ikke vite det denne gangen :)
 
Vil vite.. Men kjenner jeg blir litt frustrert av kommentarer som.. "Nå kommer vel endelig jenta" ..
 
Hvis vi får muligheten vil vi vite. Både fordi vi er nysgjerrige, og fordi jeg vil vite om vi må kjøpe mye nytt. I tillegg vil jeg innrede rom, og det blir nok ikke helt kjønnsnøytralt. :)
 
Vi har prøvd begge deler,jeg er stolt over å ha venta helt til fødselen☺️ men syntes jeg fikk litt mer "forhold" til babyen når vi visste hvilket kjønn vi ventet.. Så vi vil vite d denne gangen også☺️
 
Jeg har ombestemt meg og vil vite. :) Vi har kjønnet liggende i en konvolutt her hjemme etter tidlig ultralyd hos Martin Lundring. Skal åpnes på julaften :) (får nok ikke OUL før jul pga termin sent i mai).
 
Vi vil veldig gjerne vite det. Tror det blir litt letter å knytte seg til skatten når vi får vite kjønn

Fikk beskjed om at det så ut som en jente på UL i uke 12. På ul i uke 15 så de ikke kjønnet. Men føler der blir en liten jente
 
Jaaaaa! Har allerede fått høre at d mest sansynlig blir en gutt! Spennende å se om d stemmer på oul:)
 
skal vite hva det blir i og med at jeg har 3 gutter å kun en jente å barna går rundt hele tiden å sier at det er en jente der inne:) så vi får se skal om en uke på ul så kanskje har de rett kanskje ikke-.:)
 
Jeg ville vite, mannen ville ikke.. Men pga jeg ikke har følt meg så nærme graviditen og babyen, bestemte vi oss for å vite det.

Vi venter ei jente sjette mai:) <3
 
Back
Topp