Skal dere vite hva det blir?

121516

Betatt av forumet
Hvilket barn venter du, har du visst hva det ble før og vil du vite det denne gangen lurer jeg på? :) :dummy::dummy1:

Vi har visst med begge de to første, gutter begge to :Heartblue:Heartblue Denne gangen vurderer vi å vente til fødselen! Lyst til å bevare spenningen hele veien, få ekstra motivasjon til fødselen og slippe alle kommentarene i svangerskapet om at det eventuelt ikke blir en jente (dette var SLITSOMT sist!). Har dessuten mye nøytrale babyklær i de minste størrelsene og butikkene er jo åpen etter fødselen og hvis det må handles noe rosa ;) men så spørs det om vi klarer å holde oss på OUL når jordmor spør om vi vil vite hva det blir! Mulig vi sprekker :p
 
Jeg vil vite hva det blir :) synes det er litt praktisk
 
Jeg vil ha spenningen ved og ikke vite men mannen og våre totalt 4 barn vil vite.. føler meg i en litt kinkig situasjon.. :s
 
Jeg vil ha spenningen ved og ikke vite men mannen og våre totalt 4 barn vil vite.. føler meg i en litt kinkig situasjon.. :s

Den ser jeg! Kanskje du må føye deg og vite det siden du er i mindretall da? ;) Blir vel kanskje litt vanskelig for dem å holde det skjult for deg så lenge.
 
Sist ville vi vite, mest fordi jeg ville være forberedt. Denne gangen skal vi ha det som en overraskelse :)
 
Jeg har kun visst det med nr 3 :)
For meg spiller det ingen rolle, overlater det til mannen siden det er hans første <3 Man kan jo også event holde det hemmelig for omverdenen selv om man vet det selv :)
 
Visste det med de to første. Vil vite det nå også :) jeg er dårlig på overraskelser. Vil gjerne vite det meste i god tid :) pakker ristes og knipes på lenge før jul :)
 
Vi vil også gjerne vite om det blir en liten prinsesse eller prins Hadde vært veldig kjekt å få overraskelsen når h*n er født men det er jo forferdelig lenge å vente!!!!
 
Jeg gleder meg sååå til å finne ut hva det blir! :D ❤️
 
Vi visste det med begge gutta. Så vi vil nok vite det nå også :D Klarer ikke å vente med en så stor overraskelse når jeg vet at muligheten er der for å kunne få vite det på forhånd :p
 
Vi er nysgjerrige av natur her også, men innstiller oss veldig på å vente helt til fødselen:) Syns det hadde vært morsomt å kunne få en så stor overraskelse da:)
 
Klarer ikke vente,så vil helt klart vite det.synes det er koslig ned forberedelser.kan sy litt klær og lage i orden mye før babyen kommer.har jente og gutt fra før,så har det meste i hus,men koslig med litt nytt også ;-)
 
Jeg hadde egentlig bestemt meg for å ikke vite første, men mannen nektet, det hadde han ikke klart! ;) Så da fikk vi vite første.... så ble vi for nyskjerrige begge to med #2... denne gangen er jeg bombesikker på kjønn at vi kan like gjerne får det bekreftet på UL så vi får pakket frem riktig utstyr :p Vi har en av hver fra før.
 
Vi regner med vi får OUL før jul så lurer på om vi skal få jordmor til å legge bilde med kjønn i en konvolutt som vi kan åpne på julaften:) Klarer ikke vente til mai 2016 i alle fall :p
 
Back
Topp