Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ja blir nok så jeg gjør det, nettopp pga at jeg er så redd etter at jeg mistet sist... tenkte og holde meg til rundt uke 12 da for å få sett mest mulig, hadde det i svangerskapet med gutten min også. men tror ikke jeg greier å vente så lenge, jeg syens at disse første 12 ukene er så fryktelig lange.
jeg fikk det på Ahus, ikke privatJeg har også lyst å ta i den tiden, men man må vel privat for å få det eller?
tror ikke jeg får det av det offentlige pga en sa hvertfall så om det ikke skulle dukke opp noen andre bekymringer så må vi vel gå privat vil jeg tro.Jeg har også lyst å ta i den tiden, men man må vel privat for å få det eller?
jeg fikk det på Ahus, ikke privat
jeg fikk det uten noe mas og kjas, legen min sendte henvisning til Ahus og jeg fikk time like etterpå. Bare for å se om det var tvillinger... syns ikke det var så vanskelig akkurat menJeg vil tro man trenger en veldig god grunn for å få det? Jeg har kun en SA bak meg og tror ikke det er "nok". Jeg tror også jeg bare vet om en privat klinikk her i byen som gjør tidlig ultralyder så jeg må nok passe på skal jeg få det til ønsket tid.
jeg tror nok det er blitt mer vanlig med tidlig ul, men tror nok også det er mange som ikke gjør det. jeg er en veldig bekymret type egentlig også leser jeg så mye rart hehe så forrige gang greide jeg ikke å roe meg med at det var et levende foster inni der før jeg hadde vært på tidlig ul.Mange som skal på tidlig UL.... Er det vanlig at man gjør det ? Når det ikke er spesiell grunn til å gjøre det selvfølgeli.