Skal dere på tidlig ultralyd?

Har hørt det tidligste det går ann å se noe er uke 8 men er ikke sikker for har aldri vært på TUL før. Jeg skal 8+6 for vil helst unngå innvendig

OK, da ringer jeg dit på nytt og hører om det kan skyves litt :)
 
Jeg har fått TUL 15. desember, men lurer på om jeg kanskje skal avbestille. Det er jo litt tidlig. Ser man noe i overgangen fra uke 6 til 7?

Man ser noe, men det er ikke sikkert man klarer fange opp hjertet som slår.
Vet ikke om du mener 6-7 uke (5+0-6+0), eller om du mener fullgåtte 6 uker til 7 uker (6+0-7+0). Men 7+0 og utover (åttende uke) bør man i alle fall se hjertet slår.
 
Man ser noe, men det er ikke sikkert man klarer fange opp hjertet som slår.
Vet ikke om du mener 6-7 uke (5+0-6+0), eller om du mener fullgåtte 6 uker til 7 uker (6+0-7+0). Men 7+0 og utover (åttende uke) bør man i alle fall se hjertet slår.

Mente egentlig bare at jeg ikke vet om jeg er i uke 6 eller 7, for jeg får forskjellig svar i forskjellige apper. Det blir i hvert fall sent i uke 6 eller tidlig i uke 7 en gang basert på de svarene jeg har fått til nå ;)

Jeg ringte de nå, og de mente jeg burde komme til timen jeg fikk fordi det blir veldig lang tid til neste mulighet. De kunne ikke før etter jul, og jeg er i Asia til midten av januar.

Jeg får bare ta turen, og se hva legen sier, men tusen takk for svar

:)

Jeg kan jo ha regna mer feil enn jeg tror også...
 
Mente egentlig bare at jeg ikke vet om jeg er i uke 6 eller 7, for jeg får forskjellig svar i forskjellige apper. Det blir i hvert fall sent i uke 6 eller tidlig i uke 7 en gang basert på de svarene jeg har fått til nå ;)

Jeg ringte de nå, og de mente jeg burde komme til timen jeg fikk fordi det blir veldig lang tid til neste mulighet. De kunne ikke før etter jul, og jeg er i Asia til midten av januar.

Jeg får bare ta turen, og se hva legen sier, men tusen takk for svar

:)

Jeg kan jo ha regna mer feil enn jeg tror også...

Jeg har TUL fordi vi måtte ty til ivf. Der er det klinikken som bestemmer når du skal komme inn for denne UL. Jeg fikk dato 19.12. Da er jeg akkurat 7+0 (vet jo akkurat befruktningsdag), og jeg tviler på at de hadde satt opp den datoen om det var stor tvil om noe ville synes.. :) det er selvfølgelig snakk om innvendig UL.
 
Jeg skal på tidlig ultralyd 20 des. [emoji177] da er jeg i uke 7+2. I følge klinikken som jeg går til (prøverør) kan man da se et lite hjerte slå [emoji7] tidenes førjulsgave å se hjertet slå vil jeg tro
 
Bestilte i dag jeg, hun sa at de så hjertelyd når de er 7+, fikk time når jeg er 7+ 2 så da satser jeg på det :shy: Har så lyst å se hjertelyd før vi forteller familien i jula! Skjønner at det er i tidligste laget :rolleyes:
 
Jeg skal på tidlig ul, får vel dato når jeg ringer klinikken med gode nyheter over helga :)

Så får vi se om det holder med den ene eller om jeg skal ha en til. Sist fant vi ut at det ikke ble noe baby på oss på ul i uke 10, så kjenner jeg er veldig urolig denne gangen! Spørs om det blir en ekstra ul i uke 12 også, før vi sier noe til blivende storesøster!
 
Tok kontakt på nytt med klinikken som tar privat her. De skulle ringe når de visste om ledige timer :) Ønsket meg time 16.12 eller ila uke 51 :) Håper på å få det da ♡
 
Samme med meg, vil så gjerne høre hjertelyd før vi forteller familie :Heartred

Nærmeste familie vet alt - bortsett fra våre foreldre :p
Ønsket overraske dem :) Vet det er svært ønsket hos svigermor i alle fall.. Hjertelyd vil jeg høre mest for min egen del.
 
Nærmeste familie vet alt - bortsett fra våre foreldre :p
Ønsket overraske dem :) Vet det er svært ønsket hos svigermor i alle fall.. Hjertelyd vil jeg høre mest for min egen del.

Vil gjerne høre hjertelyd for å slappe av litt, forhåpentligvis ;) Blir spennende uansett!
 
Vi får ekstra ul pga habituell abort. Skal bestille legetime til uka, så vet derfor ikke tid vi skal enda [emoji5]
 
Back
Topp