Skal dere på tidlig ultralyd?

Vilese

Forelsket i forumet
Jeg har fått time 14.Desember. Da skal jeg være 7+ uker... Krysser fingrene for at det går bra til da!!! Har såååå lyst til at det skal gå fint denne gangen. Og så har jeg bursdag den dagen - så kan potensielt bli verdens beste bursdagsgave!! Er skikkelig spennt allerede :D:p
 
Ja, skal en tur før jul. Fastlegen har apparat, så gjør det der :) Vil vite OM det er liv og hvor mange det er.. har tvillinger fra før og fikk se EN på 3 ul og tvillinger på OUL forrige runde :)
 
Ja, skal en tur før jul. Fastlegen har apparat, så gjør det der :) Vil vite OM det er liv og hvor mange det er.. har tvillinger fra før og fikk se EN på 3 ul og tvillinger på OUL forrige runde :)

Fasinerende at det har blitt oversett 3 ganger.. forstod jeg det rett? :p heldig som har fastlege med ul-apparat. Vi har på jobb, men det nytter ikke å se noe så tidlig med det.. er ikke innvendig ;)
 
Har time 9 des. Er da og 7+ noe. :D
 
Har ikke time før 12 januar, men lurte på om å spørre om en tidligere. Noen på Sørlandet å anbefale?
 
Har faktisk ikke tenkt så langt ennå.. :S tenkte først og fremst å bestille meg legetime i januar, og så blir jeg nok henvist videre for tidlig ul og oppfølging på sykehuset.. Men hadde ikke tenkt å ta noe ul før jul nei..
 
Fasinerende at det har blitt oversett 3 ganger.. forstod jeg det rett? :p heldig som har fastlege med ul-apparat. Vi har på jobb, men det nytter ikke å se noe så tidlig med det.. er ikke innvendig ;)

Oversett tre ganger ja.. så vil sjekke så tidlig som mulig. Om man bærer flerlinger er visst egentlig enklere å sjekke tidlig

Trenger litt mental bekreftelse på alt tidlig og :)
 
Fastlegen min har apparat der og sist sjekket han hver gang jeg var på kontroll. Tror ikke jeg sjekker noe før første kontroll i midten av januar, men vet aldri!;) For å finne ut kjønnet bestiller jeg time å får gjort en annen plass i slutten av januar tenker jeg:)
 
Jeg tenkte bestille time til TUL om jeg kommer meg til mandag uten å blø. Stoler ikke helt på at alt skal gå bra, nei :p klarer nok ikke roe meg før jeg ser en frisk baby.
 
Ja, har time hos fastlegen om halvannen uke, og vil be om henvisning til TUL da. Må bare se at det er et bankende hjerte der, siden det ikke var det på forrige runde. Tør ikke helt å tro på at jeg er gravid igjen før jeg får det bekreftet. (Og så har jeg argumentet om at det ikke går å sette menstermin siden jeg aldri fikk igjen mensen etter aborten.) :)
 
Jeg skal bestille TU denne uken hvis jeg ikke begynner å blø. Tror jeg trenger to før jul. Er så bekymra for alt.
 
Skal bestille TUL i løpet av uka om jeg ikke begynner blø :)
 
Jeg skal på flere tidlige ul. Pga at jeg har operert bort svulst nylig og har en historie med SA I uke 6 + noen dager.
 
Skal i romjula er da nesten 9 uker :) sist holdt vi oss til oul før vi fikk noe som helst så denne gang vil jeg vite ting før :)
 
Jeg ringte å bestilte time igår. ønsker time nærmest mulig julaften, så fikk time 21.desember- er da akkurat 8 uker på vei:) Er så spent, håper virkelig å høre et hjerte slå!!<3
 
Snakket med de som tar privat UL for ca ei uke siden.

"Hei og gratulerer! :) Rundt uke 8 er tidligst for å se at hjertet slår. Om man venter til rundt uke 12, så ser man at fosteret er ferdig utviklet, og det er kanskje litt gøyere å se ;) Men det velger man altså selv. akkurat nå er vi i en prosess hvor vi prøver ut hvilket apparat vi skal ha på *** og vi har derfor ikke oversikt over akkurat når vi har apparat enda. Har et apparat hos oss denne uka også vet vi ikke helt når vi får neste. Det kan derfor bli noen uker uten apparat. Men dersom vi får nummeret ditt, så kan vi ringe deg når vi ser når vi igjen har timer tilgjengelig? Evt du kan ta kontakt igjen når det nærmer seg at du ønsker time? :)"

(De åpnet først nå i November)
Bør jeg ta kontakt igjen nå, eller vente litt? :p
Ønsker helst å få time den 16.12 eller i løpet av uke 51.. Er ikke såå lenge til :p

De fikk nr mitt, i tillegg til at jeg sa at jeg kunne ta kontakt igjen senere :p
 
Jeg har fått TUL 15. desember, men lurer på om jeg kanskje skal avbestille. Det er jo litt tidlig. Ser man noe i overgangen fra uke 6 til 7?
 
Jeg har fått TUL 15. desember, men lurer på om jeg kanskje skal avbestille. Det er jo litt tidlig. Ser man noe i overgangen fra uke 6 til 7?
Har hørt det tidligste det går ann å se noe er uke 8 men er ikke sikker for har aldri vært på TUL før. Jeg skal 8+6 for vil helst unngå innvendig
 
Back
Topp