Skal dere ikke få en til? Når skal dere få baby?

Jeg hadde to når jeg var 21. 14 mnd i mellom de to eldste. Ang reaksjoner så brydde jeg meg midt en viss plass:D
Nå er jeg 26 og maset startet allerede når folk fant ut at jeg hadde fått meg ny type.. mine foreldre vet det, mannens mor vet det. Og noen venner. Kun fordi jeg er så himla kvalm og ikke takler folk :hilarious: man blir herdet med årene. Når noen har spurt har jeg bare sagt"ikke som jeg vet om! Jeg kan da ha pms som alle andre jeg også!" Så holder de kjeft hashaha
 
Det ble så mye forventninger til st jeg skulle være den første som skulle få barn av søskenbarn flokken at søskenbarnet mitt ble sur:rolleyes:
Nå er det hun som får før meg med noen mnd mellomrom;)
 
Vi har aldri fått spørsmålet :p Jeg er ganske ung da, og nr 2 var ikke helt planlagt, var noen svigerforeldre som ble litt sinna (selvom jeg synes det er helt bak mål)

Men min mor var klar over at vi ønsker en til, så hun ble ikke overrasket over at nr 3 nå kommer, svigers vet ikke noe enda, men svigerfar har sagt han skal kjøpe kondombelte til min samboer, så regner ikke med en positiv reaksjon denne gangen heller!

Mi mor sa direkte til sambo at vi måtte slutte å ha sex :p skulle vært et hull i bakken der og da ja :p
 
Jeg bruker å svare at vi ønsker oss flere ja, om vi skulle være så heldige :)
Da kommer det ofte oppfølgingsspørsmål om vi skal ha mange? Der jeg svarer at vi tar en om gangen, man vet aldri hvilken personlighet som kommer, men det passer nå hvertfall i familien med en til :)
 
Back
Topp