Skal dere ikke få en til? Når skal dere få baby?

Mamma M(i)ra

Millie00
Snøfnuggene 2018
Februarbarna 2020
Marsboere 2020
Hei! Nesten hver gang vi møter familie så spør de. Har vært åpen før at vi vil ha en til i løpet av to år,om det går. Nå sliter jeg med å ikke si No!! Vil jeg klare å ha pokerfjes neste gang? :p vil ha det litt hemmelig litt til.

Noen andre som får spørsmål om dere ikke skal få barn snart o.l?:p Hva svarer dere nå?

(Vi svarer at vi ikke stresser med det, men at vi ikke ønsker å ha for stor forskjell på barna. Vi har er et barn nå på 2 år, blir 3 når neste mann kommer) :)
 
Last edited:
Fått det spørsmålet MANGE ganger på jobb, litt slitsomt. Mas om hvor stor jenta vår begynner å bli, at vi må få gang allerede osvosv. Til slutt sa jeg bare, "det er ikke like lett for alle.." Da ble det stilt gitt! Når har ikke vi slitt lenge, men det vet ikke de som spør, det kunne jo vært tilfellet. Synes bare det er så frekt å mase om det :p
 
Å jada... bestevenninna til mannen måtte han si noe til, hun ser det på deg uansett :p hun hadde mast på han etter hun hadde møtt meg første gangen om når det ble baby! Hun sa at sommeren neste år hadde vært fint.
Også for ikke å snakke om en kollega av han og venninne som snakka om at hun og mannen skal prøve neste år. Min mann greide såvidt å holde kjeft... Han er faktisk verst ang pokker fjes! Han SUGER :D Jeg derimot smiler bare å sier at det vet jeg ikke.
 
Vi fikk spørsmålet hele tiden, fra alle. jeg ble ganske lei av det og begynte å svare at det er ikke alle som kan få barn når de vil. Så forklarer jeg om pcos og hormonkurer og sa...av en eller anna grunn spør de ikke mer etter det...
Så nå er det ingen som har spurt meg enda ;)
 
Hei! Nesten hver gang vi møter familie så spør de. Har vært åpen før at vi vil ha en til i løpet av to år,om det går. Nå sliter jeg med å ikke si No!! Vil jeg klare å ha pokerfjes neste gang? :p vil ha det litt hemmelig litt til.

Noen andre som får spørsmål om dere ikke skal få barn snart o.l?:p Hva svarer dere nå?

(Vi svarer at vi ikke stresser med det, men at vi ikke ønsker å ha for stor forskjell på barna. Vi har er et barn nå på 2 år, blir 3 når neste mann kommer) :)


Vi svarer bare att vi tar en om gangen, så får vi se hva som skjer ;-) da juger vi teknisk sett ikke :) føler forsåvidt att akkurat det har ingen andre noe med uansett
 
Slipper den, her kom spira litt brått på. Mini er bare åtte måneder så ingen som tenker tanken engang tror jeg :happy:
Men syns det er ugreit at folk spør så mye, syns det e ganske frekt egentlig. :eek:
 
Vi har aldri fått spørsmålet :p Jeg er ganske ung da, og nr 2 var ikke helt planlagt, var noen svigerforeldre som ble litt sinna (selvom jeg synes det er helt bak mål)

Men min mor var klar over at vi ønsker en til, så hun ble ikke overrasket over at nr 3 nå kommer, svigers vet ikke noe enda, men svigerfar har sagt han skal kjøpe kondombelte til min samboer, så regner ikke med en positiv reaksjon denne gangen heller!
 
Vi har fått mange spm om det.. men jeg lyver.. ;)

Skjønner det veldig godt!! Enda bare meg og mannen som vet om det. Ingen har spurt til nå,enda! :p Kommer nok til å vri meg unna neste gang altså.
 
Vi har aldri fått spørsmålet :p Jeg er ganske ung da, og nr 2 var ikke helt planlagt, var noen svigerforeldre som ble litt sinna (selvom jeg synes det er helt bak mål)

Men min mor var klar over at vi ønsker en til, så hun ble ikke overrasket over at nr 3 nå kommer, svigers vet ikke noe enda, men svigerfar har sagt han skal kjøpe kondombelte til min samboer, så regner ikke med en positiv reaksjon denne gangen heller!

Haha! Er det sant?Jeg bare vet at bestemora til mannen min kommer til å være litt skeptisk da jeg bare er 23 og venter nummer to :p Vi er jo så unge vet du!heh. Mamma er også forbered,venner også. Men de vet ikke at det allerede har skjedd.
 
Skjønner det veldig godt!! Enda bare meg og mannen som vet om det. Ingen har spurt til nå,enda! :p Kommer nok til å vri meg unna neste gang altså.

Jeg skal nok forhåpentligvis klare å skjule det for mange flere ennå.. er verst på jobben siden jeg er så kvalm på morgenen.. men så går det over.. så kommer julebordet i slutten av mnd... da har jeg et problem:p
 
Sniker :) hvor gamle er barna deres? De av dere som opplever mas? Vi har blitt mast på om søsken snart kommer en god stund, men det til seg veldig opp da han fylte to år :eek: Han er nå 2 år og 2 mnd. Hva svarer man??
 
Vi har en på 1,5 og det er flere nå i det siste som har spurt. Jeg blir så nervøs for at jeg skal rødme at jeg blir helt satt ut :) pleier å si at vi tar ting litt på sikt og skifter samtaleemne før jeg blir helt kokt hummer :D
 
Haha! Er det sant?Jeg bare vet at bestemora til mannen min kommer til å være litt skeptisk da jeg bare er 23 og venter nummer to :p Vi er jo så unge vet du!heh. Mamma er også forbered,venner også. Men de vet ikke at det allerede har skjedd.


Svigers ble ikke blid sist :p Men jeg bryr meg ikke så mye om det :p mannen gruer seg til å fortelle! Jeg er 24 og venter nummer 3 så :p mannen er 27 :)
 
Sniker :) hvor gamle er barna deres? De av dere som opplever mas? Vi har blitt mast på om søsken snart kommer en god stund, men det til seg veldig opp da han fylte to år :eek: Han er nå 2 år og 2 mnd. Hva svarer man??

Jenta vår ble 2 år i september! Jeg ville ikke ha noe særlig tettere enn det. :) Foreldrene våre har tette barn og venner av oss også, så sikkert Derfor de synes at vi er treige! :p
 
Vi har en på 1,5 og det er flere nå i det siste som har spurt. Jeg blir så nervøs for at jeg skal rødme at jeg blir helt satt ut :) pleier å si at vi tar ting litt på sikt og skifter samtaleemne før jeg blir helt kokt hummer :D

Sier "ikke enda hvertfall, vi haster ikke. Vi har det jo så fint med jenta vår". ☺
 
Sniker :) hvor gamle er barna deres? De av dere som opplever mas? Vi har blitt mast på om søsken snart kommer en god stund, men det til seg veldig opp da han fylte to år :eek: Han er nå 2 år og 2 mnd. Hva svarer man??
Tror vi kanskje var i samme gruppe i september 2014, kan det stemme? :)
 
Tror vi kanskje var i samme gruppe i september 2014, kan det stemme? :)

Ja :) Strmmer!! Min ble også 2 år i sept ;) Er ikke gravid og ikke begynt å prøve på nr 2 heller, men tenker litt på 2018 barn :p Men synes maset om nr 2 fra omverden virkelig tok av i det han fylte to år :eek:
 
Mini er bare 10 mnd her, men har flere som har spørt når neste kommer/om vi tenker på neste osv, men det er mer et spørsmål enn mas da. Mamma spørte seinest i helga. Men har så lyst å dele det likt på julaften, så måtte ta en hvit løgn der. Denne er også planlagt, men må si jeg ikke trodde jeg kom til å bli gravid på første forsøk :D Tok jo 13 mnd sist, og da med pergo!
 
Back
Topp