Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, vi skal 11 desember, for å telle hvor mange som er der inne. Medicus sitt ønske, pga. stimulert syklus med Letrozol.Vi har bestilt til 15.desember, egentlig bare for å se om hjertet slår. Er skikkelig spent!
Spennende! Hvor langt er du på vei når du skal?Ja, vi skal 11 desember, for å telle hvor mange som er der inne. Medicus sitt ønske, pga. stimulert syklus med Letrozol.
Veldig greit å kunne ta privat, ja.Jeg fikk ikke det sist da de antok at det sikkert gikk bra siden jeg var så ung, og jeg visste ikke at man kunne ta privat. Men denne gangen bestiller jeg selv om jeg ikke får, etter å ha vært hos legen
Sykehuset hadde ikke kapasitet sa de, så vi får håpe de har det denne gangen!Veldig greit å kunne ta privat, ja.Men får ikke alle tilbud om ultralyd rundt uke 12 nå?
NIPT får alle over 35 år. Vi skal også ta det, vi er 37. Tror de tar ultralyd samtidig som den blodprøven.Ja, skal ha første UL i uke 8-9, uken før jul.
Både sambo og jeg er jo over 40, så vil sjekke tidlig at alt ser ok ut. Blir vel også en NIPT test etter uke 10 og ny UL i uke 13.
Skal til legen i dag for å høre hva han kan henvise til og hva vi må bestille privat. Tror NIPT og UL i uke 13 er noe vi får grunnet alder, men at vi må ta det privat i uke 8-9.
Ja, er det jeg har hørt. Så satser på at det går av seg selv etter legetimen i dag. Bestilt time i dag på privatklinikk 19 des for tidlig ultralyd. Bare å telle ned og håpe at vi går julen i møte med ett hjerte som slår og at alt ser bra ut inntil NIPT testen.NIPT får alle over 35 år. Vi skal også ta det, vi er 37. Tror de tar ultralyd samtidig som den blodprøven.
Da er jeg 7+1, så vi får jo ikke gjort så mye anner enn å telle og se hjerteslagSpennende! Hvor langt er du på vei når du skal?
stoler ikke på at de klarer å holde tett.Krysser fingrene for at alt ser fint ut!Ja, er det jeg har hørt. Så satser på at det går av seg selv etter legetimen i dag. Bestilt time i dag på privatklinikk 19 des for tidlig ultralyd. Bare å telle ned og håpe at vi går julen i møte med ett hjerte som slår og at alt ser bra ut inntil NIPT testen.
Ser den! Greit å bestemme selv når folk skal få vite det.Da er jeg 7+1, så vi får jo ikke gjort så mye anner enn å telle og se hjerteslag
Kommer også til å ta neste ultralyd privat, da jeg skal holde dette hemmelig for min arbeidsgiver så lenge det går, og da kan jeg ikke ta UL på sykehuset for da finner mine kollegaer det ut når jeg står på listenstoler ikke på at de klarer å holde tett.
Jeg er 3+6 i dag og var host fastlegen for å få litt svar på diverse. Han vil ha meg inn på ultralyd i uke 7 for å se at hjerter slår og at det ikke er utenfor livmor etc. Er alt fint da henviser han meg til ultralyd og NIPT test rundt 11-12 uker.Har ikke bestilt enda. Jeg er 4+1, så tenker det fortsatt er litt tidlig å bestille? Mistet forrige gang i uke 4+4, så må i hvert fall vente til jeg har passert det før jeg tør. Ringte dere til jordmor med en gang?
Ja okei. Det er vel ikke noen fasit på de greiene herJeg er 3+6 i dag og var host fastlegen for å få litt svar på diverse. Han vil ha meg inn på ultralyd i uke 7 for å se at hjerter slår og at det ikke er utenfor livmor etc. Er alt fint da henviser han meg til ultralyd og NIPT test rundt 11-12 uker.
Det føltes riktig for meg, men skjønner om andre venter lenger før de bestiller time til lege eller jordmor.![]()

Krysser fingrene for at alt er bra.Jeg får 12. desember, pga. IVF. Forrige gang, som endte i MA, betalte vi for to private tidlig for å se om det var liv. Hvis jeg kommer meg til 12. desember er jeg 7+4.