Skal dere ha tidlig ul?

Ja, 17.juni, da er jeg 7+2. Får det pga MA/BO oppdaget i uke 11 sist. Krysser fingrene litt ekstra denne gangen!
Skal du ha?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ja:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ha når jeg er 12 uker:)

Ja i uke 8

Jeg er egentlig litt usikker. Gjorde ikke det med yngste, som var nr fire, tenkte at det som skjedde fikk skje og tok alt veldig rolig. Men da var jeg alene. Denne gangen er det en engasjert barnefar ved min side som sikkert ville syns det var fint å få en smugtitt på knøttet, det er lenge til ordinær ul.

Egentlig tenkte jeg ikke det. Har ikke hatt med de to første. Men så skal vi bytte bil, så da må jeg nesten vite hvor mange det er der inne.

Hvorfor skal dere ha tidlig ul? H hvordan går dere frem? Er det via fastlegen, eller tar dere det privat?

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Vi skal nok ha tidlig UL pga 2 SA tidligere. Får henvisning fra fastlege :-) håper på og få det rundt uke 6 så vi får sett hjerteslagene <3

Vi tar tidlig UL i uke 12. Vil være sikre før vi deler nyheten. Privat

Jeg tar privat denne gangen. Fikk via fastlege de 2 andre gangene pga en MA. Tror ikke jeg kan spille ut det kortet igjen.

Ja, uke 7 pga assistert befruktning :)

-iPhone appen-

Er det slemt å be pappaen vente? Det er jo sunt å glede seg litt. Vil gjerne ha alt så naturlig og så lite "ekstra" som mulig, min erfaring er at man bare uroer seg mer jo mer styr det er. Det er jo bare til høsten. 9.august er jeg 12 uker, og da går det jo radig frem til ordinær ul.

Ja, skal ha ul rundt veke 12. Går privat. Gjer det for å få ( forhåpentligvis) sjå eit bankane hjerte og utelukke ein ma før eg forteller alle om graviditeten:)

Hmm, jeg har ikke tenkt så langt enda. Hvor mye koster det? Kan det ha noen uheldig effekt på fosteret med alle disse ultralydene? Hva er det man ser så tidlig?

Tror kanskje jeg heller mot å høre hjertelyden bare, men får høre med mannen hva han ønsker.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg har ikke hatt det tidligere, men denne gangen får jeg det siden jeg har hatt en graviditet utenfor livmor. Tror nok sjansen for at det er utenfor livmor er meget liten siden det kjennes veldig "rett" ut, men greit å være sikker.. Om jeg ikke hadde hatt en slik grunn er jeg usikker på om jeg hadde brukt penger på det privat, men er man veldig bekymret er det nok bedre å få sjekket at ting ser normalt ut så man kan slappe litt av :)

Er det slemt å be pappaen vente? Det er jo sunt å glede seg litt. Vil gjerne ha alt så naturlig og så lite "ekstra" som mulig, min erfaring er at man bare uroer seg mer jo mer styr det er. Det er jo bare til høsten. 9.august er jeg 12 uker, og da går det jo radig frem til ordinær ul.
Når jeg skal på tislig ul skal ikke mannen være med. Han ville vente til ordinær ul. Så jeg skal ha med meg mamma og min lillesøster

Back
Topp