Skal dere ha ny eller brukt vogn?

For det første: jeg er stor fan av å kjøpe brukt generelt, tror det er et intervju med meg et sted her på babyverden angående akkurat det, hehe… :p Jeg kjøper ikke nye vogner i norge, forferdelige priser… Spesielt når man uansett ender opp med flere vogner etterhvert. Tror ikke jeg kjenner noen som ikke har bytta ut "den første" vogna etterhvert som ungen vokser.

Jeg har nå følgende vogner:
-Simo Kombivogn (2006, fikk gratis av søstersen og ble brukt til førstemann). Står som sovevogn her på gården.
-Acta Graco trille (til å feste bilstolen på, brukt til begge gutta) 900,-
-Emmaljunga City cross brown flowers 2012 (kjøpt brukt men strøken til bare 4600,-).
-Babyjogger City Elite 2014 (kjøpt ny, til 1600,- i USA). Funnet brukt bag til denne for bare 200,-.
-Barnehagevogn kjøpt nesten ubrukt (1000,-). Brukes til alle 3 ungene.
-Carenatrille (gratis, til bruk i fjøset).
-Simo kombivogn 2007 (så fin vogn og fikk med masse tilbehør). Står hos min mor, 5 timer unna 500,-.

Haha, må le av meg sjøl, men føler at ingen vogner er den ideele vognen til alt ;) I tillegg til at en fort trenger ekstravogner. Så totalt sett har jeg såvidt brukt 8000-9000på vogner:p Har aldri opplevd et dårlig bruktvognkjøp faktisk, bare i forhold til at jeg kanskje ikke har likt vogna. Gleder meg til å være ferdig med vognperioden også, kvitte meg med de jeg har.

Forstår veldig godt de som kjøper ny når de får spandert på av svigerforeldre/foreldre da, sier ikke nei takk til det ;)

Du har jo vert kjempeflink til å være økonomisk med vognkjøpene :-)
Du har nok rett i at vognene fort brukes på ulike måter og sånn. Vanskelig dette!!

Kjøpt brukt til første og nå denne. Også solgt en del vogner. Enig i det flere over sier, behover endrer seg i takt med barne, så vognen blir gjerne byttet ut etter vært. "Snakker av erfaring " ☺️ her ente vi opp med en brukt buffalo til en billig penge og en bee

Back
Topp