Skal dere ha flere?

Dette var andremann og føler det er nok. Vi er ganske enige der. Litt vemodig å ikke ha en nyfødt baby en gang til, men den perioden er så kort. To holder lenge. Må jo ha tid til begge to.

Kjenner følelsen! Dette var første og vi planlegger to, men jeg er allerede litt vemodig over at jeg ikke skal få ha en nyfødt baby mer enn en gang til...

Haha :p storesøster var jo egentlig tvilling så vi har nok fått dosa vår nå :p

Ah, mistet dere den andre veldig tidlig? En av mannens brødre var også tvilling, men den andre ble abortert etter en ulykke eller noe sånt.

Ja var før jeg visste at jeg var gravid så det var greit

Ikke riktig så kjipt da nei, og særlig når man likevel har en til på vei :) hvordan fant dere det ut da, at det hadde vært to?

Ikke riktig så kjipt da nei, og særlig når man likevel har en til på vei :) hvordan fant dere det ut da, at det hadde vært to?

Var det eneste logiske. Jeg var sikker på jeg var gravid. Kjente det på kroppen, også var jeg en uke for sein med mensen, og det har jeg aldri vært i hele mitt liv. Tok masse tester men alle ble negativ. Så etter en uka ca så fikk jeg så vondt i magen og den sykeste blødninger. Helt friskt blod og svarte klumper.
Og akkurat 3 uker etterpå så var jeg 4 uker på vei

Er utrolig fornøyd med å få første, men nå må jeg vel heller finne meg en mann først så se an om det blir bonusbarn eller barn. [emoji56]

Back
Topp