Skal dere ha flere?

Dette var første og vi vil gjerne ha en (helst ei :p) til, men akkurat nå holder det med han vi har :p Tror vi må komme enda litt mer inn i rollen som foreldre før vi planlegger nestemann, men i utgangspunktet vil vi ha ca 3 år mellom de :)

Vi var veldig bestemt på bare én, men kjenner vel at jeg (igrunn samboeren og) har lyst til at hun skal få en søster eller bror. Må dog få barseltiden på avstand pga mye dritt etter fødselen. Koselig å gå gravid selv med tvungen treningsstopp halve svangerskapet og sykemeldinger på slutten, og fødselen var helt grei :)

Dette var andremann og føler det er nok. Vi er ganske enige der. Litt vemodig å ikke ha en nyfødt baby en gang til, men den perioden er så kort. To holder lenge. Må jo ha tid til begge to.

Nei takk[emoji85] det holder med 3! Lillegutt har en storebror på 2 og ei storesøster på 8.. Det syns vi selvfølgelig er helt perfekt[emoji6]

Ja vi vil ha flere. Håper på to tette først nå så får vi se hvordan det blir :happy: <3 er ikke helt klar for å bli gravid enda men før året er ferdig ser jeg ikke bort i fra at jeg er gravid.

Dette e vår første og vi ønsker flere :) Ihvertfall en til, men vi tenker egentlig kanskje 2 til :) Tar det som det kommer, synes det e fint med mange søsken [emoji178]

Dette var nr 3 hos oss. Blir ikkje fleire her. Har 3 stk på 3 år. Så er travelt nok.! [emoji4] no skal dei nytes!

Blir flere her... men usikker på om vi kjører på nå eller hva vi gjør, er skremt over alle som sier hvor travelt det er med tette. Er 3 1/2år mellom nå og det var perfekt nå

Her blir det ikke flere. Det blir de to jentene vi har :Heartred Hadde blitt en/ei til om vi ikke hadde hatt så vanskelig barseltid som vi har hatt med begge to...

Jeg går rundt å kaller han for enebarnet mitt[emoji813]
Men åsså, kansje når jeg glemmer hvor slitsomt det var å være gravid og hvor jævlig morgenkvalme er.
Men blir max 2 stk her.
Som ei anna her sa "om mannen vil ha en til, så får han gro sin egen livmor" [emoji28]

Jeg håper det blir en til her XD men ville vært greit om vi slapp 3 barneseter i bilen ..

Jeg håper det blir en til her XD men ville vært greit om vi slapp 3 barneseter i bilen ..

Eldste vår har bare pute nå, og sitter ærlig talt ofte uten (er så høy at hun har lov, er ærlig talt snart like høy som bestevenninna mi, og svigermor liksom.). Så trenger max to om vi får to tette. Lite morsomt for storesøster som må sitte i midten da. :D

Eldste vår har bare pute nå, og sitter ærlig talt ofte uten (er så høy at hun har lov, er ærlig talt snart like høy som bestevenninna mi, og svigermor liksom.). Så trenger max to om vi får to tette. Lite morsomt for storesøster som må sitte i midten da. :D
Hehe de vokser fort :p her er jo storebror kun 2 og sikkert ikke 90 cm engang. Men skulle vi fått en til så må vi nok flytte :p trangt med 3 barn på et soverom.. xD men vil kose meg med lillesøster en stund før en eventuell ny baby kommer.. klarte ikke å nyte babytiden like mye med storebror. Kanskje derfor jeg vil ha en til? :p når hun er så rolig og grei så har man ikke lyst at dette er siste gangen. Hun er sovebaby :p selvfølgelig urolig til tider og slitt med magen, men alikevell mye lettere enn storebror

Hehe de vokser fort :p her er jo storebror kun 2 og sikkert ikke 90 cm engang. Men skulle vi fått en til så må vi nok flytte :p trangt med 3 barn på et soverom.. xD men vil kose meg med lillesøster en stund før en eventuell ny baby kommer.. klarte ikke å nyte babytiden like mye med storebror. Kanskje derfor jeg vil ha en til? :p når hun er så rolig og grei så har man ikke lyst at dette er siste gangen. Hun er sovebaby :p selvfølgelig urolig til tider og slitt med magen, men alikevell mye lettere enn storebror

Samme her, hadde en mye finere barseltid med lillebror enn storesøster. Ingen depresjon denne gangen, masse morsfølelse og kjærlighet, selv om man jo er sliten. Vet mer hva man gjør også. :) Så tenker en tredje er håndterlig :p

Samme her, hadde en mye finere barseltid med lillebror enn storesøster. Ingen depresjon denne gangen, masse morsfølelse og kjærlighet, selv om man jo er sliten. Vet mer hva man gjør også. :) Så tenker en tredje er håndterlig :p
Hehe ja er gjerne litt enklere med erfaringen med en tidligere baby bak seg :) så bra du slapp unna depresjon denne gangen, tror eg var litt på kanten for å få det sist. Selvfølgelig turde jeg ikke å si det til noen den gang.. men slet hele tiden og det meste var stress og sliten konstant. Hjalp lite at han ikke sov på dagtid. Så er så fantastisk med en bedre babytid, selv om vi hadde problemer med mye sykdom de første ukene. Men sliten blir man uansett :p ja er nok håndterlig med 3 :) tror egentlig 3 er det nye 2 som før var standard :)

Back
Topp