Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi har begge lyst på en til, men jeg skal først ta ferdig utdanningen. Her mener han faktisk at vi skal holde på helt til vi får en gutt[emoji27]
Mini her er litt over 3 mnd, og jeg kjenner jeg er babysyk igjen, og savner magen min [emoji7]
Haha, det kan man svi seg på, tror jeg! [emoji23]
Jaa, hvis mini nå begynner å skrike og alt er kaos (hun har kolikk, så er en del skrik og gråt) så sier han at han ikke vil ha fler, da tar jeg opp det at han ville ha gutt, og prøve til vi får, så har han ingen gode comeback [emoji23]
HihiNei, det er jo tøffe perioder uansett nesten, men klart det er fordeler med flere barn. Man kan jo håpe litt på et kjønn, men vanskelig å bestille noe bestemt, gitt.
![]()
Jaa, men jeg leste et sted at man kunne "bestemme" kjønn, ved å gjøre det på en spesiell måte og et spesielt tidspunkt?[emoji23]
Lille her hadde jo og "gutte puls" gjennom hele svangerskapet, så vi trodde det var gutt[emoji23]
Større sannsynlighet for gutt ved sex rundt eggløsning, men ingen garanti.Jaa, men jeg leste et sted at man kunne "bestemme" kjønn, ved å gjøre det på en spesiell måte og et spesielt tidspunkt?[emoji23]
Lille her hadde jo og "gutte puls" gjennom hele svangerskapet, så vi trodde det var gutt[emoji23]
Nei!!
Jupp [emoji23] Totalt uaktuelt med flere [emoji12]Haha, den var bastant? [emoji23]
Nei, nå er det nok. Dette var nr 3. Har en på 9 og en som er 6 fra før. Nok jobb og medisiner med de jeg har. I tillegg er det ikke plass hverken i hus eller bil til flere. Trangt nok med 3 bilseter