Skal dere ha flere?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Lillemann var nr 2, han kom 8 år etter storesøster. Vi kjenner vi vil ha en til, og denne gangen vil vi ha dem ganske tette (selv om vi sikkert kommer til å angre på det mer enn én gang, haha). [emoji23]

Vi har begge lyst på en til, men jeg skal først ta ferdig utdanningen. Her mener han faktisk at vi skal holde på helt til vi får en gutt[emoji27]
Mini her er litt over 3 mnd, og jeg kjenner jeg er babysyk igjen, og savner magen min [emoji7]

Dette var nr. 1, så vi ønsker helt klart flere. Kommer kanskje til å forandre seg når det gjelder antallet, men akkurat nå ønsker vi 4. To tette, og så to til om noen år. Men det er vanskelig å bestemme allerede nå [emoji28]

Dette var vår første. Mannen vil ikke ha flere i det hele tatt (ville i utgangspunktet ikke ha barn nå heller).
Selv vil jeg gjerne ha begge kjønn, uten å ønske mange barn - så får se hva det blir til.

Hadde besøk av en veninne og sønnen hennes (1,5 år) i noen dager og da kom jeg frem til at jeg vil IKKE ha to stykker når mini er i den alderen i alle fall. Blir nok noen år til neste,ja...

Vi har begge lyst på en til, men jeg skal først ta ferdig utdanningen. Her mener han faktisk at vi skal holde på helt til vi får en gutt[emoji27]
Mini her er litt over 3 mnd, og jeg kjenner jeg er babysyk igjen, og savner magen min [emoji7]

Haha, det kan man svi seg på, tror jeg! [emoji23]

Haha, det kan man svi seg på, tror jeg! [emoji23]

Jaa, hvis mini nå begynner å skrike og alt er kaos (hun har kolikk, så er en del skrik og gråt) så sier han at han ikke vil ha fler, da tar jeg opp det at han ville ha gutt, og prøve til vi får, så har han ingen gode comeback [emoji23]

Jaa, hvis mini nå begynner å skrike og alt er kaos (hun har kolikk, så er en del skrik og gråt) så sier han at han ikke vil ha fler, da tar jeg opp det at han ville ha gutt, og prøve til vi får, så har han ingen gode comeback [emoji23]

Hihi :p Nei, det er jo tøffe perioder uansett nesten, men klart det er fordeler med flere barn. Man kan jo håpe litt på et kjønn, men vanskelig å bestille noe bestemt, gitt. :p

Hihi :p Nei, det er jo tøffe perioder uansett nesten, men klart det er fordeler med flere barn. Man kan jo håpe litt på et kjønn, men vanskelig å bestille noe bestemt, gitt. :p

Jaa, men jeg leste et sted at man kunne "bestemme" kjønn, ved å gjøre det på en spesiell måte og et spesielt tidspunkt?[emoji23]
Lille her hadde jo og "gutte puls" gjennom hele svangerskapet, så vi trodde det var gutt[emoji23]

Jaa, men jeg leste et sted at man kunne "bestemme" kjønn, ved å gjøre det på en spesiell måte og et spesielt tidspunkt?[emoji23]
Lille her hadde jo og "gutte puls" gjennom hele svangerskapet, så vi trodde det var gutt[emoji23]

Det er jo mer sånne kjerringråd. Akkurat det med timing tror jeg nok er det man kan lykkes best med, men likevel er det jo ingen garantier, og det krever jo også at man har stålkontroll på når el er. Så man må jo være forberedt på at det er 50-50 likevel. :)

Dette var nr to, og våre er tette, nesten 2år mellom (2015 og 2016, siden lillesøster kom litt før termin) [emoji2] Blir nok ikke flere her, kan gjerne føde igjen, men ønsker ikke å gå gravid igjen [emoji28]

Større sannsynlighet for gutt ved sex rundt eggløsning, men ingen garanti.

Dette var første og vi planlegger en til. Gleder meg allerede til neste. Hadde det bare vært graviditet, fødsel og babystadiet vi skulle gjennom kunne vi gjerne fått en ungeskokk for min del. Nå har jeg og mannen lyst til å reise en del både med og uten barn og ønsker å fortsette å bo nært sentrum. Så blir nok to stykker.

Vi skal ha 3 :) Mannen vil ha 2 år mellom, jeg er litt usikker på det [emoji14]

Dette var førstemann og jeg vil gjerne ha en til. Mannen min kunne godt tenkt seg tre totalt, men da får han gro sin egen livmor [emoji23] Jeg hatet å gå gravid, og jeg hatet fødselen enda mer!
Må fortsatt få fødselen et godt stykke på avstand og tenker at 3-4 år mellom i alder er helt kurant [emoji12]

Mannen synes det holder. Syntes det selv akkurat nå. er 22 nesten 23 mnd mellom mine. Men har egentlig lyst på en til om noen år

Nei, nå er det nok. Dette var nr 3. Har en på 9 og en som er 6 fra før. Nok jobb og medisiner med de jeg har. I tillegg er det ikke plass hverken i hus eller bil til flere. Trangt nok med 3 bilseter

Jeg tar det vel for gitt at vi prøver på en til etter hvert, men akkurat disse første månedene kjenner jeg at jeg ikke lengter etter å oppleve igjen. Dette til tross for at vi har en supergrei unge uten kolikk eller noen ting. Svangerskap og fødsel kan jeg gjerne ta igjen, det var helt uproblematisk.

Nei, nå er det nok. Dette var nr 3. Har en på 9 og en som er 6 fra før. Nok jobb og medisiner med de jeg har. I tillegg er det ikke plass hverken i hus eller bil til flere. Trangt nok med 3 bilseter

Man går liksom over en grense når man får mer enn 3 barn, ja. [emoji39]

Back
Topp