Skal dere ha egen pose til bilstolen?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Stine
  • Opprettet Opprettet
Ja, vi kjøper bilstol fra min bror, og da får vi også med voksi move pose :)

Skulle ikke ha,- er en utav de tingene som jeg mener er kjekt å ha, men ikke nødvendig.. Men så fikk jeg den med bilstolen , så da har jeg plutselig bilpose også :) - skulle egentlig sy en selv, bare med flees i..

Hadde det ikke på første og savna det heller ikke. Hadde ikke tenkt å ha det denne gangen heller, men mamma har funnet oppskrift på en fin en, som hun kommer til å strikke. Så da kommer vi til å ha en strikka en denna gangen :)

De teppene sklir av så lett så jeg synes det er greit og ha noe som sitter ordentlig :-) Vi hadde bare teppe med førstemann og velger derfor pose nå. Så passer det jo bedre mtp årstid også :-)

Nei, har ikke hatt med noen av de andre heller. Har to desemberbarn. Vi bruker teppe, det er enklest å få dratt av når bilen har blitt så varm at det ikke trengs mer. I posen blir de liggende å svette om man ikke stopper og får åpnet glidelåsen.

JA!!! :)
Har voksi sin etter storesøster. Da jeg fikk den til henne, hadde jeg ingen formening om det, nå skjønner jeg ikke hvordan noen kan leve uten ;)

Back
Topp