Skal dere bytte julegaver?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Vi skal.

Vi klarte å kjøpe to spill til ungene fra min bestemor. Og oppdaget lille julaften at vi har begge fra før... Full kontroll....

Men jeg fikk med byttelapp så da får de seg noe annet da.

De aller fleste årene bytter vi ikke noe, men å ha dobbelt opp av spill er jo unødvendig. Noen år bytter vi klær til passe størrelse (men stort sett bare venter vi til de passer, ungene får konsekvent for store klær. Men de passer jo neste år) eller lego vi har fra før, men de fleste år bytter vi heldigvis ikke noe

Et spill som han har fra før, og en radiostyrt bil som ble ødelagt med en gang :shifty:

Bytte en legopakke, da guttungen har tilsvarende fra før:)

Må bytte en genser. Slektninger som tror de tar godt i og kjøper klær 3 år for store. Kidden bruker 5-7 år større klær enn alder.

Skal bytte bestikk vi fikk, da giver tok feil av hvilket vi samler på (Hardangerbestikk). Ikke lett å huske rett navn for en som virkelig ikke interesserer seg for sånt. :p

Skal bytte noen mummikopper, til andre motiv så jeg ikke har like.

Og ene leken minsten fikk da han fikk to av den.

Ingenting i år :)

Nei, ingenting som skal byttes:)

En Mummie kopp og en skål til andre motiver siden vi har dem fra før

Fikk litt mange tallerkner i serviset vi samler på, så skal bytte noen av de. Sannsynligvis i ett sausnebb i samme servise.

Eldste fikk to like puslespill, så skal bytte den ene. (men det ene kjøpte vi, fra lillesøster, så det går helt fint)
Og så fikk han 2 pop-figurer fra oss han er litt usikker på om han skal bytte i noen andre.
Og så må han prøve ei bukse han fikk, for er litt usikker på om den er for liten. Han bruker også klær i noen større størrelser enn alder tilsier... Så kan være litt vanskelig å kjøpe klær til han

Frøkna fikk et par øredobber hun har fra før, men hun vil ikke bytte dem, så da får hun ha to like par :p

Pleier ikke bytte så mye vi heller, men er jo heller ingen vits å sitte med flere like ting.

Back
Topp