Skal dere bli strippa?

Ikke bli strippet om du ikke er moden!!! Jeg ble strippet på overtodskontrollen med første mann (var ikke moden) og riene startet nesten umiddelbart..! Hadde en latensfase med sterke rier hvert 5 minutt I over 24 timer!! Så da er det bedre å bli satt I gang på egenhånd eller ved hjelp av de ulike andre metodene på sykehuset!!! For alle del så må du gjerne Gjøre som du vil, men anbefaler ikke ut I fra min erfaring.. jeg kommer ikke til å bli strippet denne gangen...

Ikke bli strippet om du ikke er moden!!! Jeg ble strippet på overtodskontrollen med første mann (var ikke moden) og riene startet nesten umiddelbart..! Hadde en latensfase med sterke rier hvert 5 minutt I over 24 timer!! Så da er det bedre å bli satt I gang på egenhånd eller ved hjelp av de ulike andre metodene på sykehuset!!! For alle del så må du gjerne Gjøre som du vil, men anbefaler ikke ut I fra min erfaring.. jeg kommer ikke til å bli strippet denne gangen...
Jeg har aldri før hørt om noen som har blitt strippet uten å være moden, og håper virkelig ikke det er vanlig...

Jeg fikk tilbudet og takket ja var nok litt fordi jeg var lei av å vente, men visste ikke hva jeg takket ja til (konsekvensene). Var 11 dager på overtid..

Det høres forferdelig ut :S Har ikke hørt noe særlig om det, men utifra det dere sier er mine men lukket til godt over termin før noen skal røske ut hinnen :O får hoppe i trapper mens jeg sniffer kanel og spiser chilli i stede x)

Jordmor strippet meg på overtidskontroll, men hjalp lite. Eneste det gjorde var å få meg til å blø litt. Skal likevel be henne om å gjøre det denne gangen også. ;)

Det høres forferdelig ut :S Har ikke hørt noe særlig om det, men utifra det dere sier er mine men lukket til godt over termin før noen skal røske ut hinnen :O får hoppe i trapper mens jeg sniffer kanel og spiser chilli i stede x)

Er ikke så ille, egentlig. Litt ubehagelig/småvondt, men absolutt noe man overlever. ;)

Jeg var hos jordmor idag og fikk snakket litt om dette. Hun ville helst gjøre det så tett opp mot terminen som mulig, siden man kan bli plaget med unødvendige kynnere/masrier eller hva hun kalte det. Men da vi var i gang med undersøkelsen fant hun ut at jeg var helt moden og prøvde derfor å utvide litt likevel. Fy så vondt det

Ble strippet med nr 2 av jordmor når jeg var på termin, skjedde ingenting, var på overtidskontroll på sykehuset en uke etter termin og ble strippet av gynekolog. Hadde da svake sammentrekninger som slo ut på CTG, men som jeg ikke merket noe til. han ble født bare noen få timer senere.

Jordmor sa hun kunne gjøre det på neste kontroll (dagen etter termin). Jeg tror ikke jeg kommer til å si nei takk til det hvis babyen fortsatt er i magen da. Jeg håper fødselen starter den dagen (fredag) eller i løpet av helgen for da skjer det i alle fall når mannen er hjemme.

Back
Topp