Skal bli bestemor!

mammatil6

Elsker forumet
Dette er litt rart, min mellomste datter har termin ca to mnd etter meg[8D][:)] så jeg blir mor og bestemor nesten samtidig.....sprøtt å tenke på egentlig! Hun blir ei ung mor, bare 17 år. Har fast forhold til en god og snill gutt, og vi gleder oss alle sammen til enda et mirakel[:)]

Noen andre som har noen i familien som har opplevd noe lignende?

OI se der ja! Gratulerer så mye!
Sikkert litt spesielt å følge hverandre slik tenker jeg!

Jøsses [:)] koselig da!
Vi har ei på august08 som fikk en gutt da hun var 18, ett par mnd etter på fødte moren hennes også en gutt [:)] Tror hun synes det var litt rart til å begynne med, mens dem nå tror jeg bare ser det positive med det [:)]

Gratulerer [:D][:D][:D]

Utrolig spennende da.

Dere må jo få mye glede av hverandre og ikke minst barna som blir født så tett.

Bor datteren din hjemme??

Ja, er spent og bekymra på engang....lille jenta mi skal bli mamma[:)] men de har to gode familier som støtter opp om dette, og vi skal hjelpe til så godt vi kan...og de modnes jo til å bli foreldre etter hvert som magen vokser...håper jeg hehe

ORIGINAL: Hello_Cupcake

Gratulerer [:D][:D][:D]

Utrolig spennende da.

Dere må jo få mye glede av hverandre og ikke minst barna som blir født så tett.

[:D]

Ja, hun bor hjemme, og studerer en times tid unna, så hun tar bussen hver dag. Vi skal ordne ei leilighet i kjelleren til dem, er en trygghet for dem og oss at de bor her i begynnelsen i hvertfall[:)] 

Ja, dette blir nok spennende... Gratulere:) Da blir du nok en ung og sprek bestemor:)

gratulerer så masse! er så bra og se att du ser alt det positive i det, da jeg var 17 kom hjem og sa jeg var gravid ble det krig nesten så mamma tvang meg til abort :( er så gla i dag for jeg har tuppa mi kunne aldri vært uten henne

Jeg var jo en ung mor selv, 18 år når jeg fikk min første. Jeg støtter dem uansett hvilket valg de tar, og de er blitt enige om å beholde barnet[:)] det vil jo bli noen tøffe stunder for dem, men mye glede også[:)] noen som kjenner noen unge mødre på rundt 16-17? hvordan gikk det med dem?

Jeg var med til legen når de tok testen der[:)] hun hadde besvimt hjemme hos kjæresten.....så noe var på gang[;)] jeg har et åpent forhold til alle jentene mine, heldigvis...de skal ikke trenge å grue seg for å komme til meg med noe[:)]

det er bra, kunne ønsket jeg kunne ha en sik mamma noen ganger. som nå greier ikke å fortelle att jeg skal ha tredje mann en gang. mamma blir sint/sur ikke vet jeg hvorfor. mamma har bestandi rakket ned på meg , jeg har bare gjort galt i livet. (i følge henne) mange som ikke viste jeg skulle ha 1 mann eller før hun kom til fordi mamma ville ikke noen skulle vite for det var en skam liksom. men jeg har no greid meg mange år som alene mamma og en far til barnet som ekte pappa når han hadde tid til det. men nå er jo alt anneledes jeg har samboer , vi har eget hus og to flotte barn og største jenta blir behandlet som hans barn hun også . så egentlig skal hun bli glad denne gangen, men henger i det hun sa forrige gang , jeg skjønte det viste det kom til og bli sånn. lite glede og spore der gitt. men alt ble jo bedre utover svangerskapet sist da. men aner ikke hvordan jeg skal fortelle dette jeg nei .

så morro[:D]

hun har sikkert masse godt å lære av deg[;)]

må være godt for dem å ha foreldre som bryr seg så masse på en positiv måte[:)]

ung bestemor du da? lov å spørre om du er gammel?[:)]

ORIGINAL: nr3 ventes på sept!

det er bra, kunne ønsket jeg kunne ha en sik mamma noen ganger. som nå greier ikke å fortelle att jeg skal ha tredje mann en gang. mamma blir sint/sur ikke vet jeg hvorfor. mamma har bestandi rakket ned på meg , jeg har bare gjort galt i livet. (i følge henne) mange som ikke viste jeg skulle ha 1 mann eller før hun kom til fordi mamma ville ikke noen skulle vite for det var en skam liksom. men jeg har no greid meg mange år som alene mamma og en far til barnet som ekte pappa når han hadde tid til det. men nå er jo alt anneledes jeg har samboer , vi har eget hus og to flotte barn og største jenta blir behandlet som hans barn hun også . så egentlig skal hun bli glad denne gangen, men henger i det hun sa forrige gang , jeg skjønte det viste det kom til og bli sånn. lite glede og spore der gitt. men alt ble jo bedre utover svangerskapet sist da. men aner ikke hvordan jeg skal fortelle dette jeg nei .

Mine foreldre er faktisk slik, så det er vel derfor jeg har lært. Mine barn skal ikke ha det slik i hvertfall. Nå venter jo jeg nr fem, og jeg sa det bare rett ut til dem...forventa ikke noe glede. Men jeg vet at når babyen er kommet til verden, så snakker de ikke om noe annet[:)] da dulles det og koses det hele tiden[:)]

Du får hoppe i det, kanskje de har et anna syn på det nå[:)]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

så morro[:D]

hun har sikkert masse godt å lære av deg[;)]

må være godt for dem å ha foreldre som bryr seg så masse på en positiv måte[:)]

ung bestemor du da? lov å spørre om du er gammel?[:)]

36 år [8D]

ORIGINAL: snartmammatil5

Jeg var jo en ung mor selv, 18 år når jeg fikk min første. Jeg støtter dem uansett hvilket valg de tar, og de er blitt enige om å beholde barnet[:)] det vil jo bli noen tøffe stunder for dem, men mye glede også[:)] noen som kjenner noen unge mødre på rundt 16-17? hvordan gikk det med dem?

Litt koselig å bo i samme hus også da [:D]

Kusinen min var 15 år da hun ble gravid og 16 år når barnet ble født. Det har gått veldig bra [:D] Hun er veldig barnejente da. Hvis jeg kan kalle det. Alltid veldig opptatt av babyer.

Wow, gratulerer så mye!! Og du høres ut som en fantastisk mamma, som støtter jenta di i det mange ville lagd stor baluba rundt! Med leilighet og alt, jeg blir nesten smårørt av sånne snille mammaer!

Back
Topp