Skal bli bestemor!

ORIGINAL: Bounty

Wow, gratulerer så mye!! Og du høres ut som en fantastisk mamma, som støtter jenta di i det mange ville lagd stor baluba rundt! Med leilighet og alt, jeg blir nesten smårørt av sånne snille mammaer!

Gratulerer så mye, det blir jo sikkert veldig gøy for de små og vokse opp sammen.
Godt du støtter henne, er altfor mange som vender ryggen til når slikt skjer!

ORIGINAL: Bounty

Wow, gratulerer så mye!! Og du høres ut som en fantastisk mamma, som støtter jenta di i det mange ville lagd stor baluba rundt! Med leilighet og alt, jeg blir nesten smårørt av sånne snille mammaer!

Takk[:)] gleder meg stort til å bli bestemor[:D]

ORIGINAL: *Krissie*

Næ, så spennende da! Gratulerer! [:D]

Åh, så koselig! Gratulerer så mye!! Mamma var 17 når hun fikk broren min, og det har gått kjempebra med dem [:)] (ja, jeg og broren min har samme far, og mamma og pappa er fortsatt gift [:D] ).

så spennende[:D] gratulerer til den kommende bestemor og mor[:)]

Broren min blir 3 år i mai[:)] blir ikke helt det samme da, men litt....[:D]

så kos da [:D] Gratulere masse [:D] Mor mi fikk mæ da ho va 17 og d har nu gått fint m mæ [:D] Ho vart bestemor da ho va 40 ... [:D]

Nu har søster mi termin 3 mnd før mæ da, så e litt artig da hehehe[:D]

Gratulerer så myyyye [:D][:D] 

Jeg hadde akkurat fylt 16 år da jeg fant at jeg var gravid med min sønn, litt av et sjokk!

ORIGINAL: Christina88

Gratulerer så myyyye [:D][:D] 

Jeg hadde akkurat fylt 16 år da jeg fant at jeg var gravid med min sønn, litt av et sjokk!

Hvordan tok bestemora det?

gratulere så mye [:)]

Tusen takk for mange koselige gratulasjoner, det er også veldig betryggende å se at så mange har eller kjenner noen som har vært så ung...og at det har gått bare fint[:D]
Tenk at jeg skal bli bestemor og jeg er utrolig heldig som får følge barnebarnet mitt i så mange år! Er jo mange som ikke blir besteforeldre før de er i femtiåra[8D]

Så utrolig herlig!
Tenk så fint de to vil få det sammen! Bestiser=)

Kjenner ei jente som fikk tvillinger da hun var 18.(jobbet som B&U arb og hun var en av ungdommene) Følger med på bloggen hennes, og hun klarer seg kjempefint. Er kjempestolt av henne!

Gratulerer så masse!!

Mamma var nettopp blitt 18 da hun fikk meg, vi har hatt det kjempe oppover tidene.. Husker selv at jeg skulle ha barn i 17-18 års alderen, men kom ingen før 22, hehe..

Må være en drøm å få barnebarn så tidlig!! Ser på min mamma f.eks, så ung og sprek, og kan finne på mye tull og tøys!!

ORIGINAL: Jaujarn

Gratulerer da! Så morsomt.[:)] Jeg vet av dattera di tror jeg. Nygård?
Jeg er selv 15 år, og bor i nabokommunen din gitt...[:D]

Ja, stemmer[;)]

Gratulerer så mye [:)] Du blir en ung bestemor du [;)] hehe... høres kjempe stas ut og masse respekt til måten du takler dette på... sikker på at mamma hadde klikka i vinkel... hehehe

Min mor og far tok det egentlig ganske fint, jeg skulle ta abort, men siden de fikk vite om det så ble jo valge mye enklere, for de ville ikke at jeg skulle ta abort[:)] Men vi snakket mye om hvordan jeg skulle få til utdanningen, de har vært en utrolig fin støtte =)

ORIGINAL: Christina88

Min mor og far tok det egentlig ganske fint, jeg skulle ta abort, men siden de fikk vite om det så ble jo valge mye enklere, for de ville ikke at jeg skulle ta abort[:)] Men vi snakket mye om hvordan jeg skulle få til utdanningen, de har vært en utrolig fin støtte =)

Ja utdanningen er tatt opp her også. Så det går nok i orden[:)]  Det er så flott at foreldrene kan stille opp å hjelpe, ser jo mange her som ikke har slike foreldre.

Gratulerer[:D] Spesielt, men gøy!!! Ikke opplevd heeelt det samme selv, men har jo et par veldig små søsken da, så da jeg fortalte mamma at hun skulle bli mormor måtte jeg forsikre meg om at hun ikke skulle ha flere barn, så det ble "kluss i systemet"... Hehe...[8D]

Men sånn er det jo når man får barn tidlig! Blir en veldig ung bestemor du da!

Back
Topp