Skal babyen bruke smokk?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kjersti
  • Opprettet Opprettet
Ja:) storebror hadde et enormt suttebehov da han kom til verden! Men på sykehuset sa de at eg ikke måtte gi han sutt. D ødela mye av tiden på sykehuset for meg fordi jeg ble så stresset, plagdes ekstremt med ammingen og var "redd" for å bry de andre nybakte mødrene med gråt etc! Men som 2. Gangs vet jeg bedre nå;)

Ja til smokk dersom bebisen vil ta smokken :)

Jenta vår pakket inn smokken sin og sendte den til små einsteins,par dager etterpå kom det en pakke i posten og brev fra små einsteins hvor d sto at de skulle passe godt på smokken

Gutten vår sendte den til kaptein sabeltann,og fikk brev og pakke om at selveste kaptein sabeltann skulle ha den i lomma si .

De pakket inn smokkene selv,og la de i postkassa :) Funka som bare juling

Jeg kommer til å gi smokke dersom sugebehovet blir for stor,vil gjerne beholde hele brystvortene denne gangen :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Jenta vår pakket inn smokken sin og sendte den til små einsteins,par dager etterpå kom det en pakke i posten og brev fra små einsteins hvor d sto at de skulle passe godt på smokken

Gutten vår sendte den til kaptein sabeltann,og fikk brev og pakke om at selveste kaptein sabeltann skulle ha den i lomma si .

De pakket inn smokkene selv,og la de i postkassa :) Funka som bare juling

Jeg kommer til å gi smokke dersom sugebehovet blir for stor,vil gjerne beholde hele brystvortene denne gangen :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Den var smart:) Skulle ha tenkt på det før, men nå har hun allerede vært en natt uten bare fordi hun er stor jente:P Hun får en pakke neste helg om hun har greid seg uten til da:)

Jenta vår på snart 14 mnd har ikke hatt noe interesse for smokk - har fått tilbudet mange ganger, men bare tygger litt på den, og så går hun lei. Vil nestemann ha smokk, så for all del :)

Jeg tenker om smokk som om så mange andre ting; alt med måte..

Definitivt ja :) Med førstemann så vendte vi han av med dagsmokken når han var ett år. Når han var 2 1/2,slutta han med nattsmokken. Vi hadde en lang prat om det,og det gikk egentlig ganske så greit :)
Men alt med måte. Babyen trenger ikke å ha smokken hele tiden,og h*n må få lov å gråte litt uten å få den stappa inn i munnen ;)

Back
Topp