M
Moderator Kjersti
Guest
Babyen gråter og du er trøtt. Det kan da være fristende å dytte smokken i munnen på babyen. Men er det lurt? Her er fordelene og ulempene ved bruk av smokk.
Les mer her!
Les mer her!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, ja, vi må gjennom avvenningen med eldste snart... Hun sluttet med smokk på dagtid da hun ble et år. Blir tre på slutten av sommeren og da har vi sagt at når hun har bursdag må hun slutte helt. Spent på om det går bra. Hun fikk flaske som kveldskos helt til nå i vinter og den ble borte på dagen uten noen som helst form for kamp, men regner med vi ikke er like heldige med smokken;PSmokk liker vi!! Ja til smokk. Men med grenser da... hvorfor gråter barnet ?? Man gir ikke smokk i alle gråtetokter... og smokk påvirker ikke tannstillingen. Det er en myte. Men bikker barnet 3-4 år og man fortsatt benytter smokk må man tenke seg godt om...
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Huff, ja, vi må gjennom avvenningen med eldste snart... Hun sluttet med smokk på dagtid da hun ble et år. Blir tre på slutten av sommeren og da har vi sagt at når hun har bursdag må hun slutte helt. Spent på om det går bra. Hun fikk flaske som kveldskos helt til nå i vinter og den ble borte på dagen uten noen som helst form for kamp, men regner med vi ikke er like heldige med smokken;P
Huff, ja, vi må gjennom avvenningen med eldste snart... Hun sluttet med smokk på dagtid da hun ble et år. Blir tre på slutten av sommeren og da har vi sagt at når hun har bursdag må hun slutte helt. Spent på om det går bra. Hun fikk flaske som kveldskos helt til nå i vinter og den ble borte på dagen uten noen som helst form for kamp, men regner med vi ikke er like heldige med smokken;P
Vurdert å amputere?Heller smokk enn tommeltotten hvertfall! Den er min yngste sønns beste venn, og det er nesten umulig å få vendt han av med den.. Kan jo ikke bare kaste den![]()
Vurderer å gjøre noe sånt ut av det her også, men blir nok i Bjørneparken i tilfelleDet går nok bedre enn det du tror
Her ska vi kutte smokken i sommer da vi ska til dyreparken![]()
LurtMed min eldste bare tok jeg smokken på 2-årsdagen...uten å gjøre noe ut av det.. Gikk helt smertefritt![]()