Skal alle på tidlig UL?

Om det ikke skjer noe, så skal jeg ikke det. Var det sist da jeg ikke klarte å slappe av på grunn av mye brun utflod, men føler jeg er mye mer rolig denne gangen. Selv om det hadde vært veeeldig greit å se et bankende hjerte siden jeg ikke har et eneste symptom foreløpig....
 
Jeg har nettopp vært (type for en time siden) 

Fikk se og høre perfekt hjertelyd og hjerterytme, og fikk bekreftet at det er bare én, at morkaka er der den skal, at det er bra med fostervann og at termin stemmer! Er 6+5 i dag, så det er tidlig, men jeg trengte det etter å ha hatt en sa i april. Selvom jeg har gjort dette før så må jeg si at det er like fascinerende og spesielt denne gangen! Det er små mirakler!
 
Skal på onsdag 25juli.. Er så usikker på hvor langt jeg er på vei, første blødningsdag i siste mens var rundt 21-22mai, testa neg i beg juli men positivt 17juli så, vi er så nysgjerrige at vi bestilte oss en time! Men tror jeg er rundt 5 uker da når vi får ul. Og hvis alt er bra tror jeg nok vi kommer til å dra igjen rundt uke 13 før vi offentliggjør d. Det er så gøy og betryggende synes jeg:) går til privat vi!
 
Har planer om å ta en privat ul når jeg er ca 7-8 uker på vei. Er litt i grannet usikker på om jeg er 5+1 eller 4+1 i dag og vil få vite det. Også er jeg litt stressa etter en SA i mai så synes det er beroligende å dra. 
Var sist hos gyn når jeg mistet i mai og han sa at han håpet han skulle se meg snart igjen på en tidlig ul når det var en ny spire i magen, sier ikke nei til det jeg :) 
 
Vi vil gjerne dra på tidlig ul, fort finne ut når termin er, og se at alter bra. Var i forrige svangerskap i (det som jeg trodde var) uke 9 ca, men ble da fortalt at jeg minst var i uke 12 :-) Jeg tenker å dra ca i uke 10-12, usikker. Har ikke bestilt ennå, blir å dra privat :-)
 
Back
Topp