Skal alle på tidlig UL?

Turbotrolla

Elsker forumet
Mailykke 2018
Septemberbarna 2019
Det er egentlig det jeg lurer på,har ikke vært det med di andre men kjenner jo nesten ikke andre tegn enn ømme pupper så jeg har litt lyst til å få bekreftet at det faktisk finnes en liten skatt inni der.Hvordan uke er dere i når dere er på tidlig UL?
 
Jeg fikk beskjed om at jeg kan få tidlig UL når jeg er sju uker på vei. 
 
Jeg skal på tidlig UL for å finne eksakt termin :) Er henvist men vet ikke når det er vanlig å få time..
 
Jeg skal på tidlig ul 15/8, uke 10 :)
 
Er dere henvist på tidlig UL eller tar dere privat?
 
Privat.
 
Jeg skal ikke på tidlig UL denne gangen :)

Sist følte jeg at alle tok tidlig UL og at jeg også burde så jeg dro privat i uke 10. Var fint å se nurket og skjnnte liksom at jeg var gravid da :) Men føler ikke at jeg trenger det nå.. skal heller dra på 3D når vi kommer så langt :D
 
Jeg har et veldig stort behov for det, for jeg sliter veldig med å forstå at jeg er gravid. Det er veldig vanskelig å skulle stole på en dings man putter i tisset sitt, som kosta noen kroner på nettet, liksom.. Så for å få åpna øynene litt, og samtidig roa ned, så er tidlig UL et godt tiltak for min del. Jeg skal til legen på fredag, så får høre hva de sier der :-) 
 
Vi har vært gjennom prøverør, og får automatisk ultralyd i uke 7 (ca).. Veldig glad for dette, for jeg har overhodet ikke hatt noen symptomer.. Så synes det er uvirkelig at jeg er gravid igjen. Var slik forrige gang også..
 
Jeg var forrige uke, for å ta ut spiralen som visst nok hadde ramlet ut av seg selv. Og så skal jeg tilbake igjen rundt uke 12.
 
Skal i uke 9 etter 5 spontanaborter. Hadde det ikke vært for det, ville jeg nok ventet til ordinær UL.
 
Jeg har bestilt UL privat, skal dit når jeg er i uke 12. Grunnet til at jeg følte behov for tidlig ul er at jeg hadde en SA i nov-11. Men jeg kjenner meg mye roligere nå som symptomene bare strømmer på :)
 
Har bestilt tidlig UL privat når jeg er 9+4. Skal ikke til legen før i uke 14, så føler jeg trenger en bekreftelse før dette. :)
 
Jeg skulle i uke 10, men dro i går pga blødninger! Så ble litt tidligere enn planlagt
 
Ja jeg skal i uke 12. Har vært det i de to andre svangerskapene mine, og det gir en trygghet/ro å få høre at alt ser bra ut:) Se og høre hjertet slå:)
 
Jeg var i går pga brun utflod for noen uker siden. Fikk se en liten klump med bankende hjerte. <3 jeg trodde jeg var 7+5, men legen mente jeg ar ca en uke kortere på vei. små marginer, så får bare vente på ordentlig svar på ordinær ul.>
 
Eg va på mandag (6 uker). Hadde ekstreme magesmerter, så gikk privat. Utrolig godt å se et bankende hjerte. Greit å vite at man da har 90% sjans for at alt går bra!
 
Skal om tre uker :) Er da 10+3 (tror jeg) :) har mistet i MA en gang før og 4 uker med død baby i magen før de oppdaget det så derfor skal vi se at alt er fint før vi drar på ferie :)
 
Jeg har vært :) Fikk se et bankende hjerte selv om det ikke så mye ut som et lite menneske enda. Det er ganske mye mindre sjanse for sa/MA etter bankende hjerte i uke 7, er det ikke? Er så redd for at det kan gå galt igjen, men føler eg kan slappe litt mer av nå.. Er det dumt?
 
Back
Topp