Gratulerer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkGratulerer
Tusen takk!Gratulerer
Jeg har forøvrig en mops som blir 2 år i sommer, og vi starter snart prøvingenMEN om ikke forrige svangerskap hadde endt i SA tror jeg ikke han hadde vært med meg nå.
Midt i kaoset og gleden med å vente på at han skulle bli 8 uker sånn at jeg kunne hente han fant jeg ut at jeg var gravid.. Cirka 1 uke senere så begynte jeg å blø, akkurat da jeg skulle ringe oppdretter (venninne) og "avbestille" godklumpen min. Jeg avventet litt, og dagen etter hadde jeg en SA. 3 dager etter dette igjen hentet jeg lille gutten min.
Hadde jeg vært gravid hadde jeg som sagt ikke kjøpt meg valpMye fordi jeg hadde vært alene om både valp og baby, men også fordi jeg føler at han trengte såpass mye tid den første tiden til at det ikke hadde vært rettferdig ovenfor valpen
Er så klart fortsatt trist at jeg mistet den gangen, men samtidig ble valpen en stor trøst i hverdagen!
Tusen takk!Ja ser den. To år er nok en fin alder på en hund når man skal planlegge barn da tenker jeg
Du får ha lykke til ihvertfall![]()
Ja tenkte det også, men nå vips er jeg gravidJeg hadde anskaffet meg hund først. Da har man noe å drive med å slipper å tenke på prøvingen så myejeg prøver selv, og kunne tenkt med noe annet å tenke på iblant. Hehe