skader meg

Blu-Ray

Forumet er livet
Oktoberskattene 2015
Novemberlykke 2015
Flere i samme båt? Skader meg hele tiden... slår fingrene og tærne og alt mulig. Har fått skikkelig tjukk ammetåke denne babytida :) og jeg som ikke ammer engang hehe :p
Sparket den samme tåa borti noe 3 ganger på rad. Au au :( og istad slo jeg fingerneglen på bordkanten. Ramler og slår min vei gjennom livet for tida. Har ikke styr på kroppen, er så unormalt sliten! Mangler ikke vitaminer etc heller...

Herlighet trodde først du snakket om selvskading, takk og lov at eg tok feil iallfall. Men ja eg og held på med sånt, mast tlf. I ansiktet 3 ganger i dag -.- skader meg konstant

Skjer her og, men kan dessverre ikke skylde på ammetåke..

Herlighet trodde først du snakket om selvskading, takk og lov at eg tok feil iallfall. Men ja eg og held på med sånt, mast tlf. I ansiktet 3 ganger i dag -.- skader meg konstant
Uffda :o litt upraktisk at vi skader oss da :p går heldigvis mye i å sparke tåa (alltid samme tåa og!) I ting. Har hatt vondt i den siden begynnelsen av desember :o

Skjer her å, aldri snublet i trappen ute på tur opp før,men har snublet 4 ganger etter fødseln. Har heldigvis kun skjedd når pappan har tatt lillesøster og mamman sku bære opp handleposer og sånt. Nesten kastet vinterskoene da æ trudde d va dem som va årsaken :-p

Skjer her å, aldri snublet i trappen ute på tur opp før,men har snublet 4 ganger etter fødseln. Har heldigvis kun skjedd når pappan har tatt lillesøster og mamman sku bære opp handleposer og sånt. Nesten kastet vinterskoene da æ trudde d va dem som va årsaken :p
Flaks da at du ikke bar babyen :) ! Jeg holdt henne en gang, i vognbagen, og holdt på å tryne med hele bagen :o ! Skumle greier... det var innendørs da jeg skulle ut døra, snubla i dørstokken.

Flaks da at du ikke bar babyen :) ! Jeg holdt henne en gang, i vognbagen, og holdt på å tryne med hele bagen :o ! Skumle greier... det var innendørs da jeg skulle ut døra, snubla i dørstokken.
godt d gikk bra da :-) og godt å høre at d ikkje bare er meg som er blitt så klomset :-)

Hva er din årsak? :( har vognbagen i senga og klarte å skrape opp foten. Ikke måte på ;)
Er vel generelt litt distré - og glemmer at skuldre og hofter er det de er, så dulter ofte borti ting.. Tær er også ofte blå :O

godt d gikk bra da :) og godt å høre at d ikkje bare er meg som er blitt så klomset :)
Ja, har sikkert noe med fødsel/barsel/babytid å gjøre :) Nå har jeg begynt å miste håret og :o :o :o

Er vel generelt litt distré - og glemmer at skuldre og hofter er det de er, så dulter ofte borti ting.. Tær er også ofte blå :O
Uffamei. Jeg er egentlig litt sånn til vanlig jeg og, men det er ikke så ekstremt som nå :p !
Har fått flis i fingeren idag og. Og plutselig oppdaget jeg et kutt i pekefingeren! Bare vimser meg avsted.

Får håpe du får en pause fra det litt da, er jo ikke noe godt å stadig være blå, grønn og gul :)

Uffamei. Jeg er egentlig litt sånn til vanlig jeg og, men det er ikke så ekstremt som nå :p !
Har fått flis i fingeren idag og. Og plutselig oppdaget jeg et kutt i pekefingeren! Bare vimser meg avsted.

Får håpe du får en pause fra det litt da, er jo ikke noe godt å stadig være blå, grønn og gul :)
Auau, hater å få flis :/
Og sånne papercuts..

Går seg til, er ikke alltid like ille - men er ofte sånn at jeg finner blåmerker på armer og bein uten helt å vite hvor de kommer fra :P

Auau, hater å få flis :/
Og sånne papercuts..

Går seg til, er ikke alltid like ille - men er ofte sånn at jeg finner blåmerker på armer og bein uten helt å vite hvor de kommer fra :p
Ja, papirkutt er ubehagelig! :( Jeg har drevet med saks idag (heklet) utrolig merkelig at jeg ikke skadet meg på den, hehe.
Godt de bare dukker opp da egentlig :p !! Har hendt meg og. Men som oftest går jeg på kanten på senga med låret (AU!).
Verste stedet å få blåmerke synes jeg, oversiden av lårene.. har mye nerver der eller noe :o

Ja, papirkutt er ubehagelig! :( Jeg har drevet med saks idag (heklet) utrolig merkelig at jeg ikke skadet meg på den, hehe.
Godt de bare dukker opp da egentlig :p !! Har hendt meg og. Men som oftest går jeg på kanten på senga med låret (AU!).
Verste stedet å få blåmerke synes jeg, oversiden av lårene.. har mye nerver der eller noe :o
Ouch! Ja, det gjør vondt når man treffer lårene :/

Annet typisk jeg gjør er å sette meg ned for raskt /hardt - halebeinet et fremdeles ikke helt bra etter fødsel, men husker jeg det når jeg skal sette meg ned?...

Ouch! Ja, det gjør vondt når man treffer lårene :/

Annet typisk jeg gjør er å sette meg ned for raskt /hardt - halebeinet et fremdeles ikke helt bra etter fødsel, men husker jeg det når jeg skal sette meg ned?...
Typisk, da glemmer man det! Høres vondt ut da, håper det gror sammen igjen snart! Har noen småplager etter fødsel, men aner ikke hvorfor det er vondt egentlig...

Senebetennelse hadde jeg noen dager denne uken, men det kan vel ikke kalles å slå seg da :p Men ikke noe godt det heller. Har en tendens til å bære lille på venstrearmen, det gjorde jeg med storesøster og. Gammel vane.. Men det tålte den ikke, gitt, da hun var kjeeempesulten og jeg i ammetåka hadde glemt å koke vann. Fysj, da var det ikke annet enn kos på armen som hjalp til vannet var nedkjølt :p

Typisk, da glemmer man det! Høres vondt ut da, håper det gror sammen igjen snart! Har noen småplager etter fødsel, men aner ikke hvorfor det er vondt egentlig...

Senebetennelse hadde jeg noen dager denne uken, men det kan vel ikke kalles å slå seg da :p Men ikke noe godt det heller. Har en tendens til å bære lille på venstrearmen, det gjorde jeg med storesøster og. Gammel vane.. Men det tålte den ikke, gitt, da hun var kjeeempesulten og jeg i ammetåka hadde glemt å koke vann. Fysj, da var det ikke annet enn kos på armen som hjalp til vannet var nedkjølt :p
Senebetennelse høres både vondt og upraktisk ut, ja..

Her bytter vi litt på hvem som bærer lillegutt - men de to siste dagene er det kun meg ; mannen klarte å skade ryggen når han skulle hjelpe en kollega med å flytte på noen kontormøbler...

Back
Topp