Skål da damer!!

TEDDY DAH!! Stakkar, jenta di kan jo få varige men om hun våkner og ser at mamma kommer inn i rommet!!!!!

*jeeeez*

Min personlige mening er at barna får et sunt forhold til alkohol, så lenge de forstår at det går an å drikke med måte! Ja til å ta et glass vin til maten (for alle andre enn meg, for jeg LIKER IKKE alkohol annet enn når jeg skal på stuuupfylla.. Og da er ikke snuppa hjemme uansett).

ORIGINAL: MilieE

ORIGINAL: Teddyen

ORIGINAL: *Ly*

Drikker du alene? Er ikke det litt snålt da?

Næsj... Synes det er helt greit jeg! Drikker ofte alene faktisk... [8|]

Har du ikke venner?[8|]

For noen mongo svar.. kan man ikke drikke litt (med måte selvfølgelig!!!) og kose seg alene uten og være snål uten venner- koooos deg du!![;)]

Dette var en traad der en person ville fortelle folk at hun hadde lagt barna aa koste seg litt med bv og et glass! det var ingen som spurte deg TURBO TRASH va du syns om det. var  det vel? 

til alle avholdsfolk:

om dere vil at folk skal respektere det faktum at dere ikke drikker alkohol, og vil at folk skal lytte til deres meninger, ja da må dere også respektere at andre har sine syn på ting.

TURBO TRASH: dra til helvette med meningene dine, for du har overhodet ikke respekt for andre enn deg selv.

hilsen en som har vokst opp i avholdfamilie!!!!

Back
Topp